غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص شعار سال 1398 و لزوم توجه به تولید داخل اظهار داشت: شعار سال جدید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال است که رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت آن بار دیگر بر این سیاست مهم تاکید کردند.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی در سال های گذشته از اولویت های نظام و همچنین دولت تدبیر و امید بوده که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه در استان خوزستان انجام شده است.
استاندار خوزستان تلاش برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و رونق تولید و اشتغال را برای رشد اقتصاد کشور ضروری خواند و گفت: رونق تولید باعث افزایش ثروت، اشتغال و پرداخت بیشتر مالیات می شود که نتیجه آن آبادانی کشور است.
وی افزایش واردات را به معنی هزینه کردن برای توسعه دیگر کشورها دانست و افزود: حمایت از کالای ایرانی ضروری است لذا باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
شریعتی اظهار داشت: پارسال بسیاری از بنگاه های تولیدی با زیر ظرفیت اسمی کار می کردند که با حمایت از آنها و اختصاص پنج میلیارد ریال موفق شدیم بخش عمده ای از این واحد‌های تولیدی را از خطر تعطیلی نجات دهیم.
وی افزود: ایجاد اشتغال بیشتر و فراهم کردن زمینه برای صادرات، خلق ثروت را به همراه دارد و بازارهای همسایه را برای تولید داخل بسیج می ‌کند اما واردات مانع رونق تولید است.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.