به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: افرادی که در این جریان برای کنترل وضعیت کوتاهی کردند، قابل بخشش نیستند.
وی گفت: مردم فداکار خوزستان با صبر خود اجازه ندهند دشمنان نظام جمهوری اسلامی از این وضعیت سوء استفاده کنند.
شامگاه چهارشنبه هفته جاری برای دومین بار درگیری میان مردم دزفول و اندیمشک بر سر نصب تابلو ورودی شهر دزفول ایجاد شد که این حادثه با خسارت هایی به بیت المال همراه بود.
خطیب جمعه اهواز در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم ایران هرگز فرییب لبخندهای آمریکا و اسرائیل را نمی خورد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود بیان کردند که نباید در برابر تحریم ها ناله کرد بلکه باید با آنها مقابله نمود، در حال حاضر که با جنگ سیاسی و اقتصادی مواجه هستیم باید از تمام قوای خود برای مقابله با ترفندهای دشمنان استفاده کنیم.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با فضای مجازی مخالف نیست با مطالبی که علیه جوانان ایران و نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان منتشر می شود، مخالف است.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مردم خوزستان همواره با ظلم و ستم مقابله کرده اند، افزود: عشایر عرب و بختیاری و اقوام مختلف استان در طول تاریخ همواره با استعمارگران و ظلم دشمنان اسلام مقابله کرده اند.
7158/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.