محمد ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاروان راهیان نور مجلس شورای اسلامی با حضور در خوزستان از مناطق جنگی این سرزمین شامل یادمان شهدای فتح المبین، فکه، دوکوهه، پایگاه چهارم شکاری دزفول، کانال کمیل، حنظله و دهلاویه دیدن کردند.
وی گفت: کاروان راهیان نور مجلس با حضور در شهرستان شوش علاوه بر حضور در مناطق جنگی از آثار تاریخی و حرم دانیال نبی(ع) نیز دیدن کردند.
ابراهیمی با اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ در کشور است، بیان کرد: حضور در کاروان راهیان نور و گسترش این سفرها سبب ترویج ارزش های فرهنگی می شود.
معاون ستاد راهیان نور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترویج و اشاعه روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه بی تردید از ظرفیت های بالای اردوهای زیارتی است.
کاروان راهیاران نور مجلس شورای اسلامی که بیش از 220 نفر از نمایندگان و کارکنان مختلف مجلس شورای اسلامی هستند همراه با خانواده های خود از 29 اسفند 97 در سفری چهار روزه راهی سرزمین نور خوزستان شدند.
این کارکنان از نزدیک از آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس، محورهای عملیاتی دفاع مقدس، شهادت و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس در این سرزمین دیدن کردند.
این کاروان سوم فروردین به تهران باز می گردد.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.