رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، فعالیت های سازمان آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری را تشریح نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، آتشپاد تراب پور در خصوص تشریح آمادگی و فعالیت سازمان در خصوص  در حوادث چهارشنبه سوری سال 1397 اظهار داشت: تعداد عملیاتی که منجر به اطفای حریق گردید 32 مورد ماموریت بوده که خوشبختانه خسارات جانی و مالی در پی نداشت و طبق گزارش اورژانس های مستقر در ایستگاه های عملیاتی یک نفر مصدوم  دچار سوختگی سطحی شده که به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: جهت پوشش حوادث احتمالی و واکنش سریع، علاوه بر آماده باش تمامی ایستگاه های آتش نشانی، تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت مجهز به امکانات اطفایی و تعداد 6 دستگاه خودرو اطفای حریق در مکان های پر تردد از جمله هسته مرکزی شهر، کیانپارس، کوی ملت و زیتون کارمندی، کمپلو، گلستان و..... مستقر گردیدند.

آتشپاد تراب پور تصریح کرد: یک دستگاه خودرو عملیاتی آتش نشانی توسط افراد محلی مورد هجوم و اصابت سنگ قرار گرفت و به خودرو مذکور خسارت سنگین وارد شد، بطوری که شیشه ها و بدنه خودرو آسیب  جدی دیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی از کاهش حوادث چهارشنبه  سوری امسال  نسبت به سال 1396 خبر داد و گفت: آمار  حوادث امسال خوشبختانه کاهش چشمگیری داشته و این ناشی از ارتقای فرهنگ ایمنی شهروندان و پرهیز از اقدامات خطر ساز بوده است.

آتشپاد تراب پور در پایان، سالی مفرح همراه با سلامتی برای همشهریان اهوازی از خداوند منان مسئلت نمود و از اکیپ عملیات و معاون و مدیران مناطق و همچنین از کلیه پرسنل عملیاتی که در این شب از آمادگی لازم برخورد دار بودند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.