به گزارش ایرنا سردار سید محمد باقرزاده شامگاه شنبه در آیین استقبال از پیکر مطهر 115 شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز اظهار داشت : شهدا در حقیقت پاره های تن ملت، دلاوران امت، رهروان امام حسین(ع) ، بهترین ها و مخلصان صابران و کسانی هستند که عزت ، اقتدار و دستاوردهای ایران اسلامی مدیون خون پاک آن ها است .
وی افزود: بسیاری از این شهدای والا مقام درحالی به کشور بازگشتند که از نام و تاریخ تولد و اعزام آن ها به جبهه بی اطلاعیم .
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعدادی از آن ها نیز شناسایی شده و هویت دارندکه به زودی به استان های خود انتقال داده می شوند .
وی ادامه داد : محل تدفین پیکر برخی از این شهدا هنوز مشخص نشده است و پس از هماهنگی های لازم این اقدام صورت میگیرد .
سردار باقرزاده تصریح کرد: شهدا مسیری را برای خود انتخاب کردند که افق بلندی داشته و هدفمند بوده است که ما نیز باید در تداوم راه شهدا این مسیر را ادامه دهیم .
وی بیان کرد : عزت شهدا نزد مردم و جامعه به واسطه نگاه بلند، ملکوتی و عارفانه آنان است که هیچگاه از ذهن ها خارج نمی شود .‌
پیکرهای پاک و مطهر 115شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس روز شنبه با استقبال اقشار مختلف مردم ولایتمدار انقلابی منطقه و کاروان های راهیان نور ، از طریق آبراه اروند وارد کشور شد و به معراج شهدای اهواز انتقال داده شد تا پس از آن برای شناسایی به تهران منتقل شوند .
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.