به گزارش ایرنا افشین حیدری روز شنبه در مجمع عمومی هیات فوتبال خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان در حوزه زیرساختی تا پایان سال مالی 97، صاحب یکصد زمین چمن مصنوعی خواهد شد همچنین تلاش می کنیم پس از وقفه بیش از 20 سال ورزشگاه مجدیان دزفول در روز چهارم خرداد سال 98 با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.
وی گفت: در حال حاضر فوتبال خوزستان، چهار تیم لیگ برتری دارد که برگزاری این رقابت ‌ها کاری بسیار سخت و مستلزم برنامه ‌ریزی خوبی است که این موضوع به خوبی در هیات فوتبال خوزستان صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص شرایط استادیوم جهان‌آرا خرمشهر گفت: این استادیوم سال‌ها همچون زخمی بر پیکره ورزش خوزستان باقی مانده است عملیات اجرایی این ورزشگاه نیز اخیرا آغاز شده و به خوبی پیش می رود و به زودی این مکان افتتاح و در اختیار مردم خرمشهر قرار می گیرد.
وی با بیان این که پروژه های خوبی همچون خانه کشتی ایذه و اندیمشک در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: پنج سالن ورزشی و پنج استخر در خوزستان آماده افتتاح هستند که امیدواریم تا تیرماه سال آینده تعداد آن‌ها به 12 سالن برسد. وزیر ورزش و جوانان به صورت ویژه به خوزستان نگاه می ‌کند لذا امیدوارم بتوانیم در خوزستان پروژه‌های خوبی را به سرانجام برسانیم.
**خوزستان دارای 14 لیگ است
عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان نیز گفت: خوزستان دارای 14 لیگ است و در یک سال، 1700 مسابقه در استان برگزار می ‌شود که با توجه به داشتن بیش از 150 داور در استان، هر داور هر سه روز یک بار قضاوت می کند.
وی افزود: امسال اتوماسیون نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان به اتوماسیون نقل و انتقالات سازمان لیگ کشور وصل شد که با این کار ورود و خروج بازیکنان استان خوزستان به ثبت رسید.
رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: خوزستان در بخش داوری از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است لذا انتظار داریم از داوران استان به خوبی در سطح کشور استفاده شود که متاسفانه این موضوع کمتر به چشم می خورد اگر چه با مسئولان مربوطه صحبت شده تا این مشکل را حل کنند.
طالقانی با بیان این که مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان با رقابت ‌های دسته 2 کشور برابری می‌ کند افزود: برخی از تیم‌ های حاضر در لیگ در ابتدا شرایط لازم برای حضور در مسابقات را نداشتند که با تاکید اداره کل ورزش و جوانان استان، مبلغ یک میلیارد ریال برای این تیم ‌ها و تیم‌ های پایه هزینه شد هر چند قرار بود وزارت ورزش و جوانان و نیز اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان پولی در این زمینه پرداخت کنند که تاکنون این موضوع محقق نشده است.
وی افزود: انتظار داریم دستگاه های دولتی هر گونه کمکی را که می ‌خواهند به تیم ‌های خوزستانی و باشگاه‌ های استان داشته باشند، سازمان‌دهی کنند تا تقسیم ثروت و پول بین تمام این تیم‌ها انجام شود و همه از منبع مالی موجود استفاده کنند همچنین انتظار داریم فوتبال خوزستان از ماده 27 صدم درصد ارزش افزوده بهره بیشتری ببرد که البته با توجه به مشکلاتی که اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان در بحث ساخت و سازها داشت، در چهار سال گذشته تنها اعتبار ناچیزی به هیات فوتبال خوزستان تعلق گرفت.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.