به گزارش ایرنا دیدار تیم‌ های نفت مسجد سلیمان و سایپا روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان در حضور پرشور تماشاگر مسجدسلیمانی برگزار شد که در پایان با برتری یک بر صفر تیم سایپا همراه شد.

تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا در حالی به مصاف همدیگر رفتند که هر 2 تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند، این بازی در نیمه اول به صورت برابر در جریان بود اما در ادامه نفت مسجد سلیمان بازی را در اختیار گرفت و در چند صحنه می توانست دروازه سایپا را باز کند که از روی بی دقتی بازیکنان نفت، موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت.

** در اواخر نیمه دوم، بازی رنگ خشونت به خود گرفت و رضا عادل داور این دیدار کار بسیار سختی را برای اداره این بازی داشت به شکلی که در این نیمه پنج کارت زرد و 3 کارت قرمز به بازیکنان نشان داد همچنین علی دایی سرمربی تیم سایپا به علت اعتراض های بیش از حد از روی نیمکت اخراج شد.

** دردقیقه 87 این دیدار امیرحسین حسین زاده از پاس دیدنی علی دشتی به خوبی بهره برد و دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد، بعد از آن نفتی ها نتوانستند حریف بازیکنان سایپا شده و سه امتیاز خانگی را از دست دادند.

** در این دیدار لیدر تماشاگران نفت مسجد سلیمان در حالی که بلند گو در دست داشت در تمام طول بازی از هواداران نفتی خواست که با تشویق های خود جو ورزشگاه را علیه تیم میهمان سنگین کنند.

** قبل از شروع بازی تماشاگران نفت مسجدسلیمان استقبال بسیار خوبی از علی دایی اسطوره فوتبال ایران و بهزاد غلامپور دروازه بان سابق تیم ملی که اهل مسجد سلیمان است به عمل آوردند.

** علی دایی سرمربی تیم سایپا از همان ابتدای بازی نسبت به تصمیمات داور بازی معترض بود، اعتراضات این مربی در نیمه دوم بسیار شدت گرفت و این امر موجب شد داور این دیدار وی را از کنار زمین اخراج کند.

** در این دیدارمعین عباسیان و رضا اسدی بازیکنان تیم سایپا و محمد پاپی، فرشید پاداش و میلاد خدایی از تیم نفت مسجد سلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین مجتبی بیژن از تیم نفت مسجدسلیمان و امیدخالدی و ساموئل سارفو بازیکنان تیم سایپا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

** دریافت سه کارت قرمز و پنج کارت زرد توسط بازیکنان 2 تیم در این دیدار باعث شد تا این بازی جزو خشن ترین دیدارهای فصل به شمار رود .

** بعد از شکست یک بر صفر خانگی نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی مقابل سایپا تعدادی از تماشاگران که از این نتیجه ناراضی بودند با شعار «حیا کن، رها کن» علیه مرزبان، خواستار برکناری او شدند. آنها در ادامه به سمت رختکن سایپا آمدند و علی دایی سرمربی حریف را مورد تشویق قرار دادند.

** عدم گلزنی های تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر امسال موجب شده این تیم با 9 گل زده در 22 بازی همچنان ضعیف ترین خط حمله لیگ را داشته باشد .

** قضاوت این دیدار بر عهده رضا عادل بود که حسن ظهیری و یعقوب سخندان او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
تیم نفت مسجدسلیمان با این شکست 18 امتیازی ماند و در پله چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.