به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه جمعه در آیین بیست و هفتمین یادواره شهدای مسجد جوادالائمه اهواز اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که همواره باید آن را یاداوری کنییم ، ثبات و امنیت کنونی کشور است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.
وی افزود: دشمن سال ها است که به این ثبات و امنیت ایران حسادت کرده و به دنبال راه هایی است که بتواند آن را خدشه دار کند.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: شهدای والا مقام مسجدجوادالائمه اهواز در بیابان های غرب کرخه در هوای سرد با خواندن دعای توسل و دعای کمیل خود را برای عملیات فتح المبین آماده می کردند.
وی تصریح کرد: فتح المبین یکی از عملیات های پیروزمندانه رزمندگان اسلام در منطقه غرب کرخه بود که خون پاک این شهدا این موفقیت بزرگ را برای ما رقم زد.
سردار شاهوارپور گفت: امروز امنیت و استقلال کشور حاصل خون شهدا است که باید قدردان آن باشیم.
وی بیان کرد: شهدا پیشروان کشور در عرصه علم و فناوری بودند همانگونه که شهید تهرانی مقدم در حوزه دفاعی و نظامی به عنوان نمونه بارز یک جوان انقلابی با ساخت موشک های دوربرد افتخار دیگری را برای صنعت دفاعی ایران رقم زد.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم شریف ایران در تعهد به خون شهدا پای صندوق رای می آیند ، در مناسب های مختلف حضوری پررنگ داشته و ارتقای شگفت آور بینش سیاسی آن ها بی نظیر است .
وی ادامه داد: هیچ ملتی از نظر آگاهی در حوزه های سیاسی ، مانند ملت ایران نیست؛ مردم ما در دفاع از محرومان و ملت های اسلامی نیز همواره پیشتاز هستند.
وی گفت: اکنون در مساجد، اردوهای جهادی و حلقه های صالحین شاهد حضور پرشور جوانان هستیم که این نیز از برکت های خون شهدا است.
سرتیپ شاهوارپور تصریح کرد: بیش از 36 میلیون نیروی جوان در کشور ما است که 14 میلیون آن تحصیلات عالی دارند و این سرمایه بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.
وی بیان کرد: یکی از مسائل مهمی که باید بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گیر موضوع بصیرت است؛باید نسبت به مسایل پیش رو بصیرت داشته و توطئه های دشمن را بشناسیم.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شناخت چهره دشمن از ضرورت ها است چرا که دشمن یک بار در جبهه سخت چهره خود را نشان داد و بار دیگر در جبهه نرم وارد شده است.
وی ادامه داد:امروزه اقتدار انقلاب اسلامی در چالش های منطقه ای و بین المللی ایران را در منطقه به عنوان یک کشور مقتدر و تاثیرگذار تبدیل کرده است که ابرقدرت ها در مبادلات خود نظر ایران را باید لحاظ کنند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.