مهدی هنرمند روز جمعه در حاشیه رقابت های اسنوکر قهرمانی کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این کمپ که به میزبانی کشور قطر برگزار می شود بازیکنان هر 2 کشور در یک اردوی چند روزه زیر نظر مربیان خارجی به تمرین می پردازند و این موضوع باعث ارتقا سطح فنی بازیکنان ایرانی می شود.
وی در خصوص مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد قهرمانی کشور گفت: این مسابقات به دلیل این که رنکینگ کشوری بود از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و اغلب ملی پوشان اسنوکر و پاکت بیلیارد کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند.
دبیر فدراسیون کشورمان گفت: یکی از جذابیت های این دوره از مسابقات، حضور بازیکنان کم نام ونشان در بازی های رده بندی و فینال بود.
وی گفت: در این رقابت ها استعدادهای جدیدی شکوفا شد و کمتر کسی پبیش بینی می کرد که بازی فینال با چهره های جدید اسنوکر و بیلیارد کشور برگزار شود.
وی با بیان این که میزبانی رقابت ها از استاندارد بالایی برخوردار بود افزود: خوزستان یکی از قطب های رشته های بیلیاردی در کشور است و سطح فنی هیات استان و افراد برگزار کننده مسابقات بسیار بالا بود و این موضوع کمک کرد تا کیفیت میزبانی مسابقات سطح قابل قبولی داشته باشد.
هنرمند گفت: خوزستان یکی از استان هایی است که همواره در رده سنی بزرگسالان، زیر 18 و زیر 16 سال حداقل یک نماینده در عضویت تیم ملی و یا در اردوهای تیم ملی داشته است و این موضوع ثابت می کند که خوزستان یکی از قطب های همیشه فعال کشور در رشته های بلیاردی است.
وی افزود: برای سال 98، به منظور ارتقا سطح فنی بازیکنان کشور، از مربیان خارجی برای رشته اسنوکر و پاکت بیلیارد استفاده خواهیم کرد تا بازیکنان با علم روز این رشته در جهان بیشتر آشنا شوند.
دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: رشته بیلیارد مبتنی بر سخت افزار است و میزهایی که روی آن مسابقات انجام می شود باید استانداردهای بین المللی و جهانی را داشته باشد لذا این میزها وارداتی هستند و با توجه به محدودیت های شرایط ارزی طبیعتا ممکن است هر فدراسیونی را دچار چالش کند.
به گزارش ایرنا رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر قهرمانی کشور به ترتیب با قهرمانی محمدعای پردل و علی قره گوزلو شب جمعه در اندیمشک به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.