به گزارش ایرنا عباس پاپی زاده روز چهارشنبه در آئین اهدای 50 جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش بهزیستی دزفول در تالار بهارستان این شهر افزود: سازمان بهزیستی نقش اساسی در پرکردن خلاها و فاصله هایی دارد در سال های اخیر بین اقشار مختلف مردم ایجاد شده اند.
وی بر ضرورت رعایت عدالت در جامعه تاکید کرد و گفت: بخشی از درآمد هدفمندی یارانه ها با هدف حمایت از اقشار کم درآمد از افراد مرفه حذف و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: این امر باعث افزایش سه برابری مستمری افراد نیازمند شد البته مستمری این افراد باید بیشتر از این و معادل حقوق اداره کار یعنی 12 میلیون و 500 هزار ریال باشد.
وی کل بودجه عمرانی کشور را 62 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سالانه 180 هزار میلیارد تومان در کشور برای بنزین صرف می شود که اغلب این مصارف برای افراد مرفهی است که چندین خودرو در منزل دارند و توجهی به اقشار کم درآمد ندارند لذا طرحی در مجلس دنبال می شود که درصورت تحقق، شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.
پاپی زاده با بیان اینکه موضوع منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت کرایه ها با افزایش قیمت بنزین بی اساس است، افزود: اختصاص ماهانه 30 لیتر بنزین کمک خوبی به خانواده های نیازمند است زیرا می توانند با صرفه جویی و فروش سهمیه خود به دولت یک منبع درآمد داشته باشند.
وی درخصوص صف های طولانی برای شکر و گوشت در سطح کشور اظهار داشت: هنوز نحوه توزیع کالاهای اساسی به سبک 100 سال قبل است البته طبق بررسی های صورت گرفته بیشترین توزیع کالاهای اساسی در شمال تهران بوده نه جنوب این شهر که این بی عدالتی نشان از سیستم سنتی توزیع کالاهای اساسی است.

** مومضوع تابلوی ورودی دزفول بعد از 35 سال برای همیشه حل می شود
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرهای خوبی درخصوص تابلوی ورودی دزفول در راه است، گفت: با پیگیری ها و نشست های مختلف با فرماندار و مسئولان وزارت کشور، توافقات خوبی درخصوص تابلوی ورودی دزفول انجام شده است.
وی با بیان اینکه همه مسئولان به اتفاق نظر رسیده اند، افزود: این موضوع در ماه های آینده به صورت قطعی و به گونه ای که مردم دزفول می خواهند، حل خواهد شد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست های انجام شده حق به مردم دزفول داده شده است، اظهار داشت: برخی گروه های سیاسی با استفاده سیاسی از این موضوع، تنش هایی بین 2 شهر ایجاد کردند که همین تنش ها موجب تاخیر در نصب تابلوی ورودی شد.
وی به گروه های سیاسی شهرستان دزفول توصیه کرد فضا را ملتهب نکنند تا در اسرع وقت نسبت به نصب تابلو آنگونه که مردم می خواهند، اقدام شود.
پاپی زاده ضمن ابراز گله مندی از عملکرد دستگاه قضایی نسبت به موضوع تابلوی دزفول گفت: انتظار می رفت زودتر با مخلان امنیت و آرامش مردم و توهین به مقام شهدا برخورد شود که امیدواریم با حضور حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه کندی برخورد با مخلان امنیت در شهرستان دزفول جبران شود.
وی افزود: انتظار می رود با افرادی که اقدام به سرقت اموال دزفول کردند، به عنوان سارق برخورد شود تا از فرهنگ بالای مردم دزفول سوء استفاده نکنند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.