به گزارش سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه در آیین آغاز طرح سلامت نوروزی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی، مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، اقامتی، تفریحی و کنترل کیفیت آب آشامیدنی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از امروز تا 20 فروردین ادامه دارد.
شکراله سلمان‎زاده از فعالیت 44 کارشناس بهداشت در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: کارشناسان بهداشت در قالب 10 گروه بازرسی و 2 گروه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود.
وی به اهمیت همکاری تنگاتنگ بین‌بخشی برای ارتقای سلامت حوزه دانشکده تاکید کرد و گفت: وجود یادمان‌‎های دفاع مقدس و جاذبه‌های طبیعی، منطقه ما را به عنوان هدف گردشگری مطرح می‌کند.
سلمان‌زاده 80 درصد عوامل موثر بر سلامت آب، فاضلاب، ریزگردها و امنیت غذایی بیان کرد و گفت: میزبانی زوار اربعین حسینی به عنوان یکی از بزرگترین تجمعات انسانی دنیا، تجارب بسیار خوبی را در کنار سایر نهادها کسب کردیم و خوشبختانه در سالیان گذشته حتی یک مورد اپیدمی در منطقه ما شکل نگرفته است.
وی ضمن تقدیر از فعالان عرصه بهداشت به خاطر تشدید نظارت‌ها گفت: امیدواریم با اجرای طرح سلامت نوروزی شهروندان و مسافران نوروزی با سلامت نوروز 98 را سپری کنند.
در آیین طرح سلامت نوروزی امام جمعه آبادان، معاونان فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، جانشین فرمانده سپاه، مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند، جمعی از مسئولان شهری و معاونان و مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان در این مراسم حضور داشتند.
در پایان این آیین از 15 صنف برتر به خاطر رعایت موازین بهداشتی تقدیر شد.
7100/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.