به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد اطلاع رسانی راهیان نور فیض اله محمدزاده افزود: پارسال 22 هزار آثار ادبی و هنری از سوی زائران راهیان نور به دبیرخانه جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور ارسال شده بود که این رقم امسال به بیش از 36 هزار اثر رسیده است.
وی ادامه داد: تشکیل دبیرخانه های استانی جشنواره ره آورد سرزمین نور، توزیع گسترده پوسترهای جشنواره، فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و تبلیغات در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله مواردی است که باعث افزایش ارسال آثار به این جشنواره شد.
محمدزاده با بیان اینکه حمایت از جشنواره های دفاع مقدس و راهیان نور ، از مهمترین روش ها برای ایجاد انگیزه در جوانان برای تولید آثار ادبی و هنری با موضوع ایثار و شهادت است، افزود: هدف از برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و همچنین تقویت ادبیات و هنر دفاع مقدس است و آثاری که توسط جوانان تولید می شود، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد چرا که اثرگذاری این نسل را از دوران دفاع مقدس نشان می دهد.
دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور گفت: امسال آیین پایانی این دوره از جشنواره از 21 اسفند تا 28 اسفند در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود.
3015/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.