رییس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی خوزستان گفت: بیش از هفت هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازدید از هفت واحد صنفی در شهرستان اهواز کشف شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلس سرهنگ منصور نور آبادی افزود:در راستای اجرای طرح ارتقای‌ امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از مواد محترقه در روزهای پایانی سال، ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان هفت باب مغازه را که در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعال بودند، شناسایی کردند.
وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در بازدید از واحد های صنفی مذکور هفت هزار و 302 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.
رییس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی خوزستان ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شوند.
7152/ 6037
***
سه هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در بهبهان کشف شد
فرمانده انتظامی بهبهان گفت: سه هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان بهبهان کشف شد.‌
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی افزود:با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و جولان برخی افراد سودجو در تهیه و توزیع مواد محترقه بین نوجوانان و تشویق آنها به این فرهنگ اشتباه، ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی یک مغازه فروش مواد محترقه غیرمجاز را شناسایی کردند.
وی گفت:ماموران پلیس در بازدید از مغازه مذکور سه هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ پاپی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی افراد سود جو و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
پیش از این نیز در 18 اسفند جاری هفت هزار و 200 عدد انواع ترقه و مواد آتش زا توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی آبادان و اهواز کشف و ضبط شد.
7152 / 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.