به گزارش ایرنا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر شنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت:این سومین بار در 6 ماه گذشته است که کابل های برق این اداره به سرقت می رود . این سرقت ها به دلیل نبود حصار و دیوارکشی مناسب پیرامون این اداره و فقدان سیستم دوربین مداربسته بارها تکرار شده است.
سیداحمد محفوظیان افزود: درخواست تامین امنیت این اداره بارها به مسئولان استانی منتقل شده است اما هر بار نتیجه ای حاصل نشده است، شکسته شدن شیشه های درب ورودی اداره و به سرقت رفتن دیگر لوازم در گذشته نیز نمونه های دیگری از نبود امنیت در این اداره است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز کابل های موردنیاز برق این ادراه خریداری شده است اما تا زمان روشن شدن این موضوع و اطمینان از تامین امنیت این اداره، کابل های برق را متصل نمی کنیم.
موضوع سرقت کابل های برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر و قطع 11 روزه برق این اداره ناشی از این سرقت به عنوان یک موضوع محرمانه تا امروز رسانه ای نشده بود.
قطع برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در مدت 11 روز ناشی از سرقت کابل های برق روند فعالیت این اداره را مختل کرده است.
وقوع سرقت های مکرر در کنار تیراندازی های شبانه و وقوع چند فقره قتل به یک معضل جدی در شهرستان ماهشهر تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا، چندی پیش اداره اوقاف بندرماهشهر در ساعات اولیه صبح توسط عده ای ناشناس به آتش کشیده شد و تمامی لوازم و اسناد این اداره در آتش سوخت و تاکنون گزارشی از دستگیری عامل یا عوامل این اقدام دریافت نشده است.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.