آبادان - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:پنج هزار عد انواع ترقه توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی کشف و ضبط شد.
به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده افزود: در راستای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری پلیس اماکن عمومی و کلانتری16امیرکبیر هنگام بازدید اماکنی در بازار آبادان این تعداد مواد محترقه آتش را کشف و ضبط کرد.
وی گفت:در این رابطه 2 متهم بازداشت و در بازجویی با پلیس عنوان کردند مواد محترقه را از شهرستان گناوه خریداری و قصد فروش آنها را در بازار آبادان داشته اند.
سرهنگ تقی زاده با هشدار به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال بیان کرد:از شهروندان خواست ضمن هوشیاری و پرهیز از حرکات و رفتارهای خطرناک مراقب ناهنجاری ها باشند و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهند.
3015/ 6037
***
** 2 هزار و 200 عدد مواد محترقه در اهواز کشف شد
اهواز- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: 2 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند افزود:با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و جولان افراد سودجو در تهیه و توزیع مواد محترقه بین نوجوانان و تشویق آنها به این فرهنگ اشتباه، ماموران کلانتری 13 اهواز با رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی یک عامل توزیع مواد محترقه غیرمجاز در اهواز شدند.
وی گفت: ماموران در یک عملیات ضربتی موفق به کشف 2 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه را در بازرسی از وسایل همراه متهم شدند.
دالوند ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم بوده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.
7152 / 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.