علی آقاجری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها در سبک نینجا واریور برای اولین بار با حضور برترین های این رشته از روز 16 اسفندماه به مدت سه روز در سالن ورزشی عفاف مسجدسلیمان برگزار شد.
وی افزود: در این پیکارها 300 رزمی کار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های خوزستان الف، خوزستان ب و کهگیلویه و بویر احمد عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
آقاجری گفت: مسابقات نینجا قهرمانی کشور در 2 بخش مبارزه لوکیک ، سمی کنتاکت و هنرهای فردی همراه با اعطای حکم و مدال قهرمانی به سه نفر برتر هر وزن و جام قهرمانی تیمی به سه تیم برتر مسابقات برگزار شد .
وی با بیان اینکه ورزش های رزمی خوزستان ظرفیت پیشرفت و کسب رتبه‌های برتر کشوری را دارند گفت: این رشته در خوزستان از جایگاه خوبی بهره مند است هر چند می توانیم با برنامه ریزی بهتر جایگاه خود را در کشور ارتقاء دهیم.
دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: ورزش‌ های رزمی یکی از رشته‌ های مورد علاقه نسل جوان است که اگر به آن توجه شود و به تیم های پایه بیشتر توجه کنیم بدون شک حرف‌های بسیاری برای گفتن در سطح ملی خواهیم داشت.
وی افزود: برای موفقیت، باید با همفکری و استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان این رشته ورزشی، گام‌ هایی مثبتی برداریم که اثرات آن باعث پیشرفت رزمی کاران استان شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.