به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری در نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه این شهرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه به عزت ‌ها، عظمت ‎ها و نقاط قوت و ضعف در چهل ساله اول انقلاب اسلامی اشاره فرمودند و تاکید کردند در پرتو این گذشته درخشان، گام دوم انقلاب اسلامی به انقلابگر جهانی حضرت ولی عصر (عج) به رغم میل بدخواهان تحویل داده می شود.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه اشاره کرده اند که پیمودن راه در گام دوم آسان تر از گام اول است و سراسر مسیر چهل ساله دوم انقلاب مملو از پیروزی، کرامت و تسلط بر منطقه، جهان و شکست استکبار جهانی خواهد بود.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه نابودی اسرائیل در گام دوم اتفاق خواهد افتاد، افزود: ایران اسلامی پیشرفت‌ های بزرگی را با جوانگرایی مورد تاکید مقام معظم رهبری خواهد داشت.
وی با اشاره به انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری گفت: رییسی چهره انقلابی و موفق در عرصه های مختلف قضایی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که برای او آرزوی موفقیت داریم.
آیت الله حیدری با تقدیر از رییس قوه قضاییه پیشین و عملکرد وی ادامه داد: انتظار می رود با فاسدانی که در زیر هر عبا و نهادی فعالیت می کنند، برخورد شود.
وی با اشاره به اهم رویدادهای اقتصادی در سال 97 اظهار داشت: یکی از مهم‌ ترین رویدادهای این سال نامگذاری به نام حمایت از تولید ملی بود که کارهای خوبی نیز در این حوزه انجام شد اما هنوز ناقص هستند.
امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان و مردم به شعار سال افزود: حمایت از کالای ملی همچنان باید تداوم یابد چراکه تنها راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی عمل به همین شعار است.

** اشد مجازات برای عاملان گرانی بازار در نظر گرفته شود
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به وضعیت فعلی بازار گفت: آشفتگی بازار، گرانی اقلام و اجناسی مانند گوشت و غیره و بی نظمی در نرخ ارز بر اثر بی تدبیری مسئولان اقتصادی است زیرا در اقدامی قابل تامل 18 میلیارد دلار دست افراد غارتگر دادند.
وی افزود: مردم ایران فقط به عوض کردن این افراد اکتفا نمی کنند بلکه باید پای میز محاکمه کشیده و به اشد مجازات محکوم شوند.
آیت الله حیدری اظهار داشت: آشفتگی بازار پایان می ‌یابد اما برای رفع ریشه ای مشکلات و طی کردن مسیر پیشرفت باید امور به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده شوند.
وی افزود: هرگاه کشور دست افراد غیرانقلابی افتاد غیر از شکست چیزی نداشتیم مانند زمانی که فرماندهی جنگ را به دست بنی صدر دادند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: دولت انگلیس، حزب الله لبنان که مقابل اسرائیل ایستاده است را در لیست تروریست ها قرار داده که واقعا مضحک است چراکه جبهه مقابله تروریست ها را تروریست می‎ نامند ولی منافقین کوردل در کشورهای غربی را تروریست نمی دانند.
وی افزود: دولتمردان باید از این موضوع عبرت بگیرند و به اروپایی ها اعتماد نکنند زیرا غیر از آشفتگی چیزی از اعتماد غربی ها نصیب ما نخواهد شد.
خطیب جمعه اهواز در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه از زحمات چندین ساله آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری تقدیر کرد و گفت: ایشان یک فرد انقلابی وارسته و فداکار است و تاکنون اقدامات ارزشمندی نظیرر تاسیس حوزه عملیه به دست وی انجام شده است.

** فضای مجازی نیازمند مرزبانی است
آیت الله حیدری به نامه اعتراضی به وزیر ارتباطات اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی مانند نحوه استفاده از چاقو است که هم می‌ توان با آن میوه پوست کند و هم می ‌توان کسی را به قتل رساند اما مهم این است که دسته این چاقو در دست چه کسی باشد.
وی افزود: کسی تاکنون نگفته فضای مجازی بسته شود اما نکته مهم این است که باید در فضای مجازی مرزبانی اتفاق بیفتد، اگر در این فضا نیروهای انقلابی ورود کنند آن گاه ضرری نخواهد داشت.
وی راهیان نور را موضوع تحول ساز خواند و گفت: نسل های جدید با کاروان های راهیان نور با فرهنگ جهاد و شهادت به صورت ملموس آشنا می شوند که برنامه ای بسیار موثر و سازنده به شمار می رود.
7164/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.