رضا علیجانی رییس هیات گلف خوزستان عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدارهای هفته دوم از دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در مسجدسلیمان برگزارشد و تیم های ملی حفاری و سورتمه موفق به شکست حریفان خود شدند.
وی افزود: تیم های نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری (مدافع عنوان قهرمانی) در زمین گلف مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر 2 به سود حفاری به پایان رسید.
علیجانی ادامه داد: سورتمه اهواز و تاراز مسجدسلیمان 2 تیم دیگر حاضردر این مرحله برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه 6 بر صفر به سود سورتمه پایان یافت.
وی با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت ها بسیار حساس دنبال می شوند، گفت: هر چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی این رقابت ها، خوزستانی هستند که این موضوع نشان می دهد خوزستان در رشته گلف، سرآمد کشور است.
رییس هیات گلف خوزستان توسعه رشته گلف در سراسر استان را از اولویت های این هیات برشمرد و افزود: تلاش می کنیم در راستای اهداف فدراسیون گام های موثری در گلف خوزستان و کشور برداریم.
وی اظهار داشت: برنامه های متنوعی در سال 98 در بخش بانوان داریم و امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر بانوان استان در رویدادهای کشوری باشیم.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.