به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاوردهای دفاعی ایران است که ظرف مدت سال های اخیر در مجموعه نیروی هوافضای سپاه تولید شده اند.
وی با بیان اینکه تمامی این دستاوردهای کم نظیر و بی نظیر در شرایط تحریم تولید شده اند، گفت: زمانی که در ساخت تجهیزات دفاعی اتکای خود را به کشورهای خارجی برداشیم، توانمندی های داخلی افزایش یافت و سیستم های دفاعی پیشرفته ای تولید کردیم.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: زمانی در مناطق خود با ابتدایی ترین سلاح ها مقابل دشمن ایستادیم اما امروز به موشک هایی با چندین هزار کیلومتر با دقت بسیار بالا رسیده ایم و این نشان می دهد که راه شهیدان ما همچنان با شتاب ادامه دارد.
وی این دستاوردها را در راستای دفاع از آرمان ها و امنیت ملت خواند و افزود: راهیان نور وقتی این واقعیت ها را در نمایشگاه روی زمین می بینند باور می کنند که امروز ایران اسلامی در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.
نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران روز پنجشنبه در آیینی با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه استان خوزستان در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز گشایش یافت.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.