به گزارش ایرنا از ستاد مرکزی راهیان نور سردار یعقوب سلیمانی سه شنبه به استقبال بی نظیر زائران راهیان نور از جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور اشاره کرد و اظهار داشت: آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس و در رشته های شعر، داستان، متن ادبی، دلنوشته، عکس، فیلم کوتاه به این دبیرخانه ارسال شده است.
وی ادامه داد: 16 دوره از برگزاری جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور می گذرد و اردوگاه شهید باکری خرمشهر، میزبان برگزاری اختتامیه این جشنواره است. آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور همه ساله در اواخر اسفندماه برگزار می شود.
سردار سلیمانی با بیان اینکه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور پل ارتباطی بین نسل امروز و نسل گذشته است، افزود: این جشنواره باعث خلق آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس توسط نسل های امروزی شده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ثبت احساسات و عواطف زائران راهیان نور را یکی از اهداف عمده جشنواره ره آورد سرزمین نور بیان کرد و گفت: همه ساله شاهد حضور هنرمندان در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور هستیم و امروزه هنر و ادبیات می تواند بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سیره شهدا باشند.
آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور 21 اسفندماه همراه با تجلیل از برگزیدگان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.