حسین حمیدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمپ ها در ورودی شهر آبادان ، سالن ورزشی ولیعصر (عج)، و سالن شهدای آموزش و پرورش در ایستگاه هشت در حال آماده سازی است ضمن اینکه یک مدرسه در بوارده جنوبی و سالن چند منظوره شهدای شهرداری نیز برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.
وی ظرفیت اسکان مسافر در این کمپ های نوروزی را پنج هزار نفر عنوان کرد و به تلاش این شهرداری برای آماده سازی بوستان های شهری برای تفریح و شادی شهروندان و میهمانان در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری جشن های مختلف در مناطق سه گاله، اسکله قایقرانی حاشیه بهمنشیر نیز برای ارائه خدمات تفریحی به مسافران آماده شده است.
حمیدپور برگزاری جشنواره اقوام، جشنواره غذا و جشنواره فلافل ،راه اندازی 2 دستگاه اتوبوس آبی در رودخانه بهمنشیر را از برنامه های پیش بینی شده این شهرداری برای ایام نوروز در آبادان عنوان کرد و گفت:علاوه بر برپایی مضیف (سالنی حصیری ساخته شده از برگ درختان نخل) در ورودی شهر، مضیف گردشگری عربی به صورت مجلل در حاشیه رودخانه بهمنشیر برای میزبانی گردشگران و میهمانان آماده شده است.
وی گفت: یکی از مواردی که به صورت جدی در ستاد نوروزی آبادان دنبال می شود معرفی جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی این شهر است که در این راستا چهار دستگاه اتوبوس و مینی بوس گردشگری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی این شهر به ‌صورت رایگان در نظر گرفته شده است.
وی از آماده سازی چند پارکینگ خودرو در سطح شهر آبادان خبر داد و تصریح کرد: در ایام نوروز افزایش تردد خودروها را شاهد خواهیم بود که این امر ترافیک شهری را در پی دارد لذا چند پارکینگ در سطح شهر از جمله 2 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 520 دستگاه خودرو، ساختمان کارواش مرکزی، بازار ماهی فروشان، توحید، رسالت، پارکینگ خیابان شهرداری با ظرفیت یکهزار و 750 دستگاه خودرو و 32 پارکینگ موقت با ظرفیت 2 هزار و 450 خودرو در نقاط مختلف شهر آبادان در نظر گرفته شده است.
حمیدپور گفت: مسافران نوروزی در بدو ورود به آبادان از طریق کیوسک های راهنمای از من بپرس و بنرهای نصب شده در نقاط مختلف شهر اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را کسب خواهند کرد.
شهردار آبادان افزایش کیفیت خدمات را مهمترین هدف ستاد نوروزی این شهرداری برشمرد و گفت: تلاش شهرداری آبادان خدمت رسانی با کیفیت به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی است.
وی افزود:آبادان نوروز پارسال میزبان بیش از یک میلیون مسافر نوروزی بود که با توجه به شرایط مناسب جوی پیش بینی می شود بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی امسال وارد آبادان شوند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.