به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان است که دراین خصوص در11 ماهه سال جاری، 93 طرح پاکسازی در 2 هزار و 604 منطقه از سطح استان به اجرا شده است.
وی افزود: دراجرای این طرح ها یک هزار و 76 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین در این رابطه 81 باند که در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت می کردند، متلاشی شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در11 ماه سال جاری 198 دستگاه خودرو و 47 دستگاه موتورسیکلت نیز از مخفیگاه قاچاقچیان کشف و توقیف شده است.
سردار عباس زاده تصریح کرد: 36 قبضه سلاح طی مأموریت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در 11 ماه اخیر سال جاری از سوداگران مرگ کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همچنین در این مدت 2 هزار و 762 خرده فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر شده اند.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.