به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری عصر یکشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک در فرمانداری این شهرستان افزود: اندیمشک ورودی استان خوزستان است و هرسال صدها هزار مسافر نوروزی و راهیان نور به این شهرستان سفر می کنند.
وی اظهار داشت: جاذبه های شهرستان هر سال در ایام نوروز مورد بازدید جمعیت زیادی از این مسافران قرار می گیرد و پارسال سدهای دز و کرخه از سوی مسافران زیادی مورد بازدید قرار گرفت.
فرماندار اندیمشک برخورداری از جاذبه های سد کرخه، سد دز، جاذبه های طبیعی بخش الوار، باغ های منگره، یادمان های دفاع مقدس و سایر جاذبه های این شهرستان را سبب حضور مسافران و راهیان نور در این منطقه دانست.
وی گفت: کمیته های ستاد نوروزی اندیمشک تشکیل شده و فعالیت خود را در راستای کیفی سازی خدمات ایام نوروز آغاز کرده اند.
جهانگیری افزود: برنامه های متنوع فرهنگی نیز در ایام نوروز اجرا می شوند ضمن اینکه برای اسکان مسافران در مکان های مناسب برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های بزرگ در سطح شهرستان، تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی را موجب تسریع در این روند دانست و اظهار داشت: تحقق گام های اقتصادی و اشتغالزا منوط به همدلی و تلاش جمعی است.
فرماندار اندیمشک افزود: برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) در راستای نشاط عمومی برگزار شد و مورد استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت.
وی برگزاری چنین برنامه های معنوی و با نشاط را ضروری دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند.
جهانگیری افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با پاسخگویی به مردم و رفع دغدغه های شهروندان، بار کاری نماینده و فرماندار شهرستان را کمتر کنند زیرا بخشی از مطالبات شهروندان از سوی مدیران شهرستان باید پیگیری شوند.
امام جمعه اندیمشک نیز با اشاره به تلاش وسیع دشمن برای شکاف بین مردم و مسئولان گفت: نباید این فرصت را به دشمن داد بلکه باید با تلاش و وحدت برای رفع مشکلات گام برداشت.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: دشمن در طول سال های پس از انقلاب برای این موضوع از ترفندهای زیادی استفاده کرد اما تاکنون با هوشیاری مردم و کمک خداوند ناکام مانده است.
وی گفت: تلاش های خوب و قابل تقدیری در اندیمشک انجام می شود و مدیران هم باید هم سو با این جریان خدمت تلاش کنند.
امام جمعه اندیمشک افزود: مدیران ادارات باید با روی گشاده پذیرای مردم باشند و برای حل مشکلات عموم شهروندان صادقانه تلاش کنند.
سعید هیبت الله پور مدیر توزیع برق اندیمشک نیز گفت: این مجموعه مطالبات زیادی از ادارات دارد که مسئولان ادارات باید نسبت به پرداخت بدهی های خود به امور برق اقدام کنند.
رضا شریفی فر شهردار اندیمشک نیز اظهار داشت: شهرداری برای ایام نوروز آماده است و زیباسازی ورودی ها و مهیا کردن شرایط برای استقبال شایسته از مسافران آغاز شده است.
کاظم سزاری شهردار چم گلک از پیگیری جدی نماینده و فرماندار اندیمشک در حل مشکلات این شهر قدردانی کرد.
وی با اشاره به خدمات اخیر انجام شده در این شهر گفت: طرح های مختلفی در این شهر انجام شده که مهمترین آن، اجرای طرح فاضلاب شهری این شهر است.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.