رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: برترین ابزار فرهنگی در حمایت از کالای ایرانی بهره گیری از رسانه ها و هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: برای مقابله با تهاجمات گوناگون بدخواهان انقلاب، خود اتکایی و تکیه بر تولید داخل، امری اجتناب ناپذیر است؛ رسانه ها و هنرمندان خط مقدم فرهنگ سازی در حوزه حمایت از تولید و کالای داخلی هستند.

وی افزود: باید بتوانیم از ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری با پیوست رسانه ای بهره برد و کارگزاران این حوزه ها را ترغیب به تولید محتوا برای تبلیغ کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: جشنواره های مختلفی در حوزه حمایت از تولید داخل در بسیاری از شهرهای استان خوزستان از جمله مسابقات نقاشی، شعر، استندآپ کمدی و نمایش های خیابانی ترسیم شده و مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته، اما لازم است نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته و با دیدگاهی جدی و حرفه ای تر آن را دنبال کرد.

میرزاپور عنوان کرد: از صاحبان ایده و هنرمندان خواست تا رویکرد جدی خود را به این مسئله معطوف کرده و با تولید آثاری اندیشه محور، موضوع حمایت از کالای داخل را در جهت ایجاد اشتغال برجسته کنند و این موضوع را به عنوان یک جریان مداوم و پیوسته مدنظر داشته و منحصر به سال جاری ندانند.

وی ادامه داد: این اداره از طرح های پیشنهادی در خصوص حمایت از کالاهای تولید داخل را در قالب شعر، داستان، نقاشی، خوشنویسی، فیلمنامه، عکس، نمایش و متون نمایشی اعلام می کنیم و آثار ارائه شده در این حوزه را دریافت و پشتیبانی لازم جهت عرضه به مردم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.