به گزارش ایرنا علی محمد رحمانی روز شنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت در اهواز بیان کرد: با توجه به خدماتی که به شرکت های تولیدی داده می شود انتظار است که این شرکت ها در نمایشگاه بهاره حضور فعال داشته باشند و کالاها را با تخفیف مناسب به مردم عرضه کنند تا در کاهش فشار اقتصادی بر مردم در بازار عید کمک کنند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 17 تا 23 اسفند در چهار هزار مترمربع در اهواز دایر می شود افزود: قیمت کالاها و میزان تخفیف با همکاری اتاق اصناف در این نمایشگاه انجام شده است.
وی ادامه داد: اولویت عرضه کالا در این نمایشگاه با مواد غذایی، کیف و کفش و خشکبار است و در صورتی که سایر رسته ها خواستار حضور در این نمایشگاه باشند باید درخواست دهند.
رحمانی گفت: در ایام پایانی سال مانورهای نظارتی در بازار در حال انجام است که امسال به دلیل نوسانات قیمت ها از ابتدای بهمن نظارت ها آغاز شده است.

** بیشترین نرخ تورم امسال در دخانیات است
معاون اقتصادی اداره کل اموراقتصادی ودارایی خوزستان نیز بیان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده از شاخص قیمت ها در خوزستان بیشترین نرخ تورم از ابتدای امسال تاکنون در استان در دخانیات با 81 درصد بوده است.
عبدالقاسم غوابش افزود: همچنین میزان تورم میوه و خشکبار در خوزستان از ابتدای امسال تاکنون 43.6 درصد، لوازم خانگی 29.6 درصد، پوشاک 20.9 درصد و حمل و نقل 23.1 درصد است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.