به گزارش ایرنا سردار سرتیپ سید مجید میراحمدی شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در اهواز اظهار داشت : مردم خوزستان همواره در صحنه های حساس انقلاب اسلامی به وظیفه ملی و مذهبی خود عمل کرده و چهره درخشانی از ایثار، فداکاری ، زمان شناسی و دشمن شناسی را از خود ارایه کردند.
وی افزود: مردم این استان در عرصه های مختلفی پرچمدار و جلودار حرکت های انقلابی و جهت ساز بوده اند و مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و برای رفع مشکلات این مردم ایثار کرده و بار سنگین شرایط سخت را از دوش ملت کم کنند.
جانشین اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: شهدای مدافع وطن و امنیت حق بزرگی بر گردن ما را دارند چرا که چند اگر امروز امنیتی در ایران به رغم شرایط طوفان زده و ناامن منطقه خاومیانه وجود دارد، به برکت خون این شهدای والا مقام است.
وی تصریح کرد: در سال های اخیر تمامی جریان های تروریستی که در منطقه شکل گرفت برای این بود که جمهوری اسلامی را نا امن کنند و بنا بر خواب های پریشان خود در این ناامنی گسترده نظام ایران را ساقط کنند.
سرتیپ میراحمدی گفت: اگر شهدای مدافع حرم در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران با تروریست ها جنگیدند برای این بود که حادثه ای نظیر 31 شهریور اهواز و سیستان و بلوچستان روزانه تکرار نشود.
وی ادامه داد: قدرت های بزرگ جهانی با اتکا به دلارها و امکانات مادی و گسترده برخی از کشورهای عربی بخصوص عربستان سعودی و امارات تلاش های گسترده ای را دارند تا بتوانند اهداف خود را در‌ کشور ما پیاده کنند و خون هزاران نفر انسان بی گناه را در این سرزمین مقدس به زمین بریزند.
جانشین اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت: تعدادی از این گروه های تروریستی بخصوص گروه تروریستی اهواز در اعترافات خود آورده اند که برای انجام یک ترور در اهواز برای آن ها 20 میلیارد ریال پاداش تعیین شده است .
وی ادامه داد: حامیان تروریسم جهانی برای ناامن سازی خوزستان ،تهران، کردستان ، شیراز ،مشهد ، اصفهان و قم به ازای هر اقدام تروریستی وعده های کلانی را داده اند.
سرتیپ میراحمدی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان در سال های گذشته با گروه های تروریستی مواجه بودیم که سلاح های ابتدایی در اختیار داشته و مانند گرسنگان بودند اما اکنون به مدرن ترین تجهیزات نظامی مجهز شده‌اند.
وی تصریح کرد:مردم باید نقشه های دشمن را بشناسند همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بر شناخت طرح ها و برنامه های دشمن تاکید داشتند.
جانشین اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمن با تحریم های گسترده سعی دارد اقتصاد کشور و معیشت مردم را مختل کند و کمر ملت را در این فشار اقتصادی خم کند.
وی ادامه داد: آمریکا با تشکیل یک ستاد چند صد نفره تلاش دارد درآمد ایران را به صفر برساند و ورود هر امکانی را ناممکن کند؛ دشمن حتی دارو و غذا را تحریم کرده است .
وی افزود: دشمن بر این باور است که بر اثر فشار ، ایران دچار اغتشاش و ناامنی می شود و مردم گرسنه برای اعتراض به گرانی و مشکلات معیشتی به خیابان ها آمده و کشور نا امن می شود.
سرتیپ میراحمدی گفت: دشمن با ایجاد نا امنی روانی شایعات و نگرانی هایی را در جامعه ما گسترش داده و هر لحظه و هر زمان نگرانی و نا امنی روانی جدید را برای مردم تولید می کند.
وی ادامه داد: یک روز می گویند دارو در کشور کمیاب شده ، روز دیگری می‌گویند بعد از تحریم ها در ایران قحطی می آید و در تلاشند مردم را نسبت به مسئولان نا امید کنند.
جانشین اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمن برای تخریب روحیه مردم می گوید فساد تمامی کشور ایران را در بر گرفته و هیچکس عزم مبارزه با فساد را ندارد.
وی گفت: در مسأله تحریم ها ملت ایران با وجود همه تلاش های دشمن و وجود تنگناهای فراوان، تمامی نقشه های دشمن را نقش برآب کرد و روز 22 بهمن امسال را به روز عزای دشمن تبدیل کرد.
سرتیپ میراحمدی گفت: مسئولان باید بیش از این به وظایف خود عمل کنند اگر چه این فشارها بر اثر تحریم است اما کم کاری های مسئولان در این شرایط سخت اقتصادی قابل توجیه نیست.
وی ادامه داد: مسئولان باید همچون فرماندهان شهید ما تا سر حد جان مقابل دشمن ایستادگی کنند.
جانشین اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمن با شایعه پراکنی کاری کرده که برخی ها می گویند دلار و طلا بخریم چرا که ارزش پول ملی در حال سقوط است اما این همان خواسته دشمن است.
وی ادامه داد: آن هایی که گمان می کنند با این اقدام ارزش پول خود را حفظ می کنند، نمی داند که یکصد تومان به دست می آورند اما یک هزار تومان از دست می دهند.
سرتیپ میراحمدی گفت: باوجود تمامی سختی ها و فشارهای دشمن ، کشور را در زمینه مایحتاج عمومی تامین می کنیم و مردم به شایعات توجه نکنند.
وی افزود: قاعده امنیتی ایران در منطقه بسیار گسترده است و رژیم صهیونیستی به شدت نگران حضور ایران در مرزهای خود در سوریه است چرا که ایران خواب راحت را از چشمان این رژیم جنایتکار ربوده است.
جانشین اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت: یکی از اقدامات موثر سپاه در شرایط کنونی کشور محرومیت زدایی است که در این زمینه کارهای موثری برای رفع مشکلات محرومان انجام شده است .
وی تصریح کرد: همچنین در خوزستان گروه های جهادی خدمات فراوانی ارایه داده اند و همچنان با مدیریت جهادی ،ایثار و فداکاری می توان بر مشکلات غلبه کرد اما با اشرافی گری نمی شود مسائل را حل کرد .
آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و تجلیل از برترین گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز شامگاه پنجشنبه با حضور سردار سرتیپ سید مجید میراحمدی جانشین اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح در مسجد جوادالائمه اهواز برگزار شد .
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.