محسن البرزی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش سنگین برف در سطح بخش دهدز، موجب گرفتار شدن این خودروها در منطقه آل داودی‌های این بخش شده بود.
وی افزود: نیروهای هلال ‌احمر و راهداری بلافاصله پس از مطلع شدن از این موضوع به منطقه اعزام شدند و کار امدادرسانی به این خودرو‌ها را انجام دادند.
بخشدار دهدز تأکید کرد: از تمام رانندگانی که قصد سفر به نقاط مختلف دهدز و عبور از جاده اصلی ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری را دارند درخواست می‌کنیم که لوازم مورد نیاز مانند زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی را به همراه داشته باشند.
وی تصریح کرد: عملیات نمک پاشی و برف روبی برای تسهیل در رفت و آمد در محور اصلی ایذه - دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری در حال انجام است تا مقدمات یک سفر ایمن مهیا شود.
بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع شده است، این بخش در قسمت کوهستانی خوزستان واقع شده است و به همین جهت در ماه های سرد سال شاهد بارش برف در آن هستیم.
دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.
9434/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.