به گزارش ایرنا در جدول A این رقابت ها که 53 استاد بزرگ حضور دارند پس از پایان دور هفتم ویتالی برنادسکی از اوکراین، واهه دانیالیان و کارن گریگوریان از ارمنستان به ترتیب مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در این گروه شاهین لرپری زاده، رابرت کریسل از اتریش، محمد میران خادمی، داویت لومسادزه از گرجستان، بهروز رازقی، مرصاد خداشناس و گئورگی سیباشویلی از گرجستان در مکان های چهارم تا دهم رده بندی قرار دارند.
در جدول B این رقابت ها که 103 شطرنج باز حضور دارند داوود وحدتیان، علیرضا مبارک نژاد و شاکلا شوبهام در مکان های اول تا سوم قرار درند همچنین صادق بنی سعید، بنامین جلیلیان، راحیل کیانی، مهیار درودیان، علی منصوری، بهروز خوش کلامیان و رسول وزیری در جایگاه چهارم تا دهم جدول این گروه قرار دارند.
در جدول C این رقابت ها 165 شطرنج باز حضور دارند که پس از پایان دور ششم کامیار خسروی، سعید مرادی، عبدالقادر بیت مشعل،محسن اتابک، امیرحسین قلی پور، علی پاک دین، عبدالرضا تیموری، هادی بیابانی، علی کوهپیما و کیارش دلیری در رده های اول تا دهم این گروه قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا ششمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون با حضور 350 شطرنج باز از 19 کشور دنیا، دوم اسفندماه در اهواز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
این رقابت ها در سه جدول و در 9 دور به روش سوییسی در حال برگزاری است که در جدول A بازیکنان دارای رنکینگ بالاتر از 2000 با یکدیگر به رقابت می پردازند همچنین در جداول B و C به ترتیب بازیکنان دارای رنکینگ کمتر از 2000-1600 و زیر 1600 حضور دارند.
رقابت های شطرنج جام کارون برای دومین بار به صورت بین المللی برگزار می شود و نفرات برتر ایرانی این دوره از رقابت ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی به اردوی تیم های ملی دعوت می شوند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.