محمود معین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز حرکت های راهیان نور به سمت خوزستان، اظهار داشت: خوزستان در طول سال پذیرای کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است اما در اسفندماه هر سال هرچه به ایام نوروز نزدیک تر می شویم بر تعداد این زائران افزوده می شود.
وی افزود: حرکت کاروان های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی از مهرماه سال جاری به صورت مستمر برای حضور در یادمان های خوزستان و مناطق جنگی آغاز شده و همچنان شاهد حضور گسترده این زائران هستیم .
جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : اکنون در کمیته های مختلف برنامه ریزی های لازم در بحث اسکان، امنیت، راهنمایی کاروان ها، تغذیه و به ویژه امکانات یادمان ها صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی و نمایشگاهی از جمله اقداماتی است که هرساله مورد استقبال راهیان نور قرارمی گیرد که در این خصوص نیز برنامه های متنوع و جدیدی در دستور کار است.
سردارمعین پور گفت: بسیاری از خانواده ها از سراسر کشور برای حضور سالانه در یادمان های شهدا برنامه ریزی دارند و ما نیز سعی داریم در هر سال برنامه های جدیدی را در یادمان ها برای این زائران اجرا کنیم.
وی تصریح کرد: اکنون در یادمان های شهدا برنامه های مختلفی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تدارک دیده شده است.
جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : سال گذشته حدود سه میلیون زائر در قالب کاروان های راهیان نور در یادمان های شهدا حضور یافتند که با توجه به توسعه زیرساخت ها امسال پیش بینی می شود میزبان حدود چهار میلیون زائر باشیم.
وی ادامه داد: مردم استان نیز نقش مهمی در میزبانی از راهیان نور دارند و هرساله همپای سپاه و سایر ارگان های متولی بوده اند و از هیچ تلاشی برای میزبانی هرچه بهتر از زائران دریغ نکرده اند.
سردار معین پور بیان کرد: توسعه زیرساخت های جاده ای نیز یکی از عوامل موثر در افزایش تعداد زائران راهیان نور است که امسال اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.