به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند دوشنبه شب در جشن ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) در سالن شهید سروندی با حضور هزاران نفر از مردم اندیمشک افزود:ما تحریم ها را شکست داده و با شتاب و سرعت مضاعف راه توسعه ، پیشرفت و آبادانی را ادامه خواهیم داد.
وی گفت:مشکلاتی در زندگی مردم وجود دارد؛ معیشت، اقتصاد ، گرانی ، تورم و بیکاری دغدغه مردم است اما مردم هیچ گاه از آرمان های خود دست نمی کشند.
حسنوند در ادامه توسعه را نیازمند زیرساخت دانست و افزود: خدمات فراوانی در راستای توسعه زیرساخت های شهرستان اندیمشک در سال های اخیر صورت گرفته است.
وی حضور سرمایه گذار ، آبادانی و برخورداری از رفاه عمومی را منوط به داشتن زیرساخت در همه بخش ها بیان کرد و گفت:برای برخورداری اندیمشک از این زیرساخت ها ، خدمات و تلاش شایانی انجام شده است.
حسنوند بیان کرد:راه سازندگی ، راهی پر مشقت است اما با رغم این سختی ها و مشکلات ، برای سازندگی و رفع دغدغه های مردم تلاش شبانه روزی می شود.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: جای جای اندیمشک نشانی از سازندگی، پیشرفت و عمران قابل مشاهده است که این خدمات جز با حمایت مردم حماسه آفرین میسر نمی شد.
وی ادامه داد: به منظور تحقق طرح هایی در بخش های مختلف عمرانی ، ورزشی ، آموزشی ، صنعت ، معدن ،کشاورزی و اشتغال شاهد فعالیت های گسترده ای در این شهرستان هستیم.
حسنوند گفت:عملیات اجرایی پتروشیمی کیمیا اندیمشک آغاز شده ،و عملیات اجرایی پتروشیمی دوم نیز در روزهای آتی با حضور وزیر نفت آغاز می شود.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی فولاد اندیمشک در آینده نزدیک خبر داد.
وی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی تاکید کرد و ادامه داد: هر کس نام اندیمشک را پر آوازه می خواهد و دلسوز مردم شهید پرور شهرستان است باید در این مسیر وحدت قدم بردارد.
وی افزود: اندیمشک، نیروگاه ، پتروشیمی ، بندرخشک ، مجتمع شیلات و طرح های بزرگی خواهد داشت که همه این پروژه ها در اندیمشک نشان می دهد سازندگی ادامه دارد و تحریم ها خللی بر اراده ما وارد نمی کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری ، سالروز میلاد حضرت زهرا (س) گرامی داشته شد.
همچنین در این آیین به حاضرانی که اسامی آنها برگرفته از القاب حضرت فاطمه (س) بود ، هدایایی اهدا شد.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.