وحید نامداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب بازی می کند به شکلی که در دیدار قبل مقابل نفت آبادان چندین موقعیت صد در صد گلزنی ایجاد کردیم و می توانستیم با اختلاف سه گل حریف را شکست دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که علت نتیجه نگرفتن تیم استقلال خوزستان در چند هفته اخیر چیست گفت: در تمرینات کارهای تکنیکی و تاکنیکی را به خوبی انجام می دهیم و بچه ها در امر گلزنی موفق هستند اما متاسفانه در روز بازی بدشانس هستیم و توپ های ما تبدیل به گل نمی شود.
ملی پوش تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ برتر ماندنی هستید گفت: ماندن در لیگ برای ما کار بسیار سختی است ولی تمام تلاش خود را می کنیم ما واقعا بسیار خوب بازی می کنیم اما تا زمانی که نتیجه لازم را نگیریم هیچ فایده ای ندارد.
وی افزود: در بازی با ماشین سازی به راحتی سه امتیاز را از دست دادیم؛ اگر در آن بازی پیروز میدان می شدیم اکنون شرایط بهتری داشتیم.
نامداری با بیان این که اگر مسئولان از ما حمایت کنند بی شک شرایط بهتری خواهیم داشت افزود: ما از لحاظ فنی چیزی کمتر از تیم های دیگر نداریم و همه بچه ها به وظایف خود به خوبی عمل می کنند. در هر بازی چندین موقعیت گلزنی داریم اما تنها فوتبال بازی کردن ملاک نیست و باید امتیاز بگیریم.
بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: اگر 2 بازی خود را ببریم، می توانیم به ادامه لیگ امیدوارتر باشیم.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان پس از کسر 6 امتیاز در حال حاضر با کسب هفت امتیاز در مکان شانزدهم لیگ قرار دارد. نماینده خوزستان در هفته بیستم لیگ به مصاف تیم سپیدرود رشت می رود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.