مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برنامه این اداره‌کل برای ساماندهی تیم های ورزشی محلات، گفت: از این به بعد در توزیع اعتبارات، ورزش محلات سهم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در مراسم افتتاح کانون فوتبال محلات اهواز، اظهار کرد: استاندار خوزستان تاکید دارد که در مناطق محروم کار شود و باید بگویم که در هفته جاری کلنگ یک استخر و همچنین یک زمین چمن مصنوعی در ملاشیه به زمین زده خواهد شد و ملاشیه صاحب یک مجموعه ورزشی می‌شود. همچنین مجموعه ورزشی عین 2 تکمیل می‌شود و ساخت چند زمین چمن مصنوعی دیگر نیز به زودی به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: ما برنامه داریم تیم‌های ورزشی محلات را ساماندهی کنیم و از معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز می‌خواهم که کمک کند تا به صورت مشارکتی با یکی از سمن‌ها نرم‌افزاری جهت این امر تهیه شود تا تمام تیم‌های ورزشی محلات شناسنامه‌دار شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از این به بعد نیز در توزیع اعتبارات‌مان، ورزش محلات سهم خواهد داشت. همچنین شریعتی از زمان حضورش در استانداری، اعتبارات خوبی را برای ورزش مناطق کم‌برخوردار به ما داده است که من به نیابت از جامعه ورزش از او قدردانی می‌کنم. کمتر استانداری تا این حد به موضوع ورزش ورود کرده و کمک داشته است.

حیدری افزود: امیدوارم استعدادهای خوب ورزش محلات شناسایی شوند و این دفتر مکانی برای ورود این استعدادها به تیم‌های لیگ برتری شود. همچنین این آمادگی را داریم که با کانون فوتبال محلات جهت برگزاری جشنواره‌های محلی همکاری کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شطرنج‌بازان 20 کشور خارجی برای رقابت در مسابقات بین‌المللی در اهواز حضور دارند که این مسابقات به صورت باشکوه در حال برگزاری است که این مهم نیز با حمایت و تلاش‌های استاندار بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.