استاندار خوزستان گفت: اصلاح و نظارت بر نقاط حادثه خیز و همچنین بهسازی و اصلاح جاده های استان برای سفرهای نوروزی به صورت جدی انجام شود و به ویژه اداره کل راهداری و پلیس راه تلاش‌های خود را در طول تعطیلات مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه 5 اسفندماه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با تاکید بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته، اظهار داشت: نوروز در پیش است و با توجه به نزولات آسمانی سرسبزی و نشاط ویژه‌ای به استان داده و انتظار می‌رود نوروز پیش رو یکی از با نشاط‌ترین و سرسبزترین نوروزهای استان در 15 سال اخیر باشد.

استاندار خوزستان افزود: طبیعی است‌که شرایط خوب استان در سطح کشور بازتاب داشته و در نتیجه سیل مهمانان نوروزی را به استان شاهد باشیم و این موضوع نیاز به کار ویژه و دوچندان ما دارد.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع ایمنی راه‌ها و دستگاه‌های متولی سنگین‌تر است و انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه وقت و همت بیشتری به خرج دهند.

وی یادآور شد: حضور مهمانان نوروزی در خوزستان گردش ثروت ایجاد می‌کند و منجر به افزایش رونق در استان می‌شود و انتظار است برای رفاه مهمانان نوروزی بسیج امکانات و نیروها انجام شود و تلاش کنیم آنها با خاطره خوب و شرایط ایمن استان را ترک کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: ترافیک و باری که در تعطیلات نوروزی به جاده های استان وارد می‌شود چند برابر می‌شود که با کنترل و مدیریت اوضاع می‌توان سوانح رانندگی را کاهش داد.

شریعتی تاکید کرد: به این منظور اصلاح و نظارت بر نقاط حادثه خیز و همچنین بهسازی و اصلاح جاده های استان به صورت جدی انجام شود و به ویژه اداره کل راهداری و پلیس راه تلاش های خود را در طول تعطیلات مضاعف کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.