به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان عصر شنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی را به خوبی اداره کردیم، پرسپولیس امروز حتی یک شانس گلزنی هم نداشت و ما می توانستیم پیروز این میدان شویم.
وی با بیان این که از روز اول تاکنون که در این تیم حضور پیدا کردم عده ای بارها ما را تهدید کردند و در چند روز اخیر در اهواز جلسه ‌گذاشتند تا مربی خودشان را روی کار آورند گفت: این افراد به دنبال دسیسه و توطئه هستند تا تیم نفت مسجدسلیمان را زمین بزنند و تنها کسانی که در این شرایط از ما حمایت کردند مهران نصریان دوست مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره بودند اما صدای آن ها به جایی نمی ‌رسد و با دست خالی نمی ‌توانند کاری انجام دهند.
مرزبان با اشاره به این که از پول نفت و گاز این شهرستان به برخی باشگاه ‌ها کمک‌ های میلیاردی می‌ شود اما برای این جا ساختن یک جاده سخت است گفت:این افراد خیانت بزرگی به مردم مسجدسلیمان و تیم نفت می‌ کنند. چند ماه است که هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته‌ ایم ، کسانی که اهل مسجدسلیمان هستند تیشه به ریشه این تیم می ‌زنند.
وی تصریح کرد: بازیکنان جدید ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌ اند . حتی پول خرید تجهیزات پزشکی نداریم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: به ما می ‌گویند طبق قانون 53 نمی توان به ما کمک کرد اما وزیر نفت باید این قانون را بررسی کند که چطور می ‌شود باشگاه‌ های دیگر پول میلیاردی بگیرند اما ما نتوانیم به بازیکنان ‌مان پول بدهیم، چطور یک باشگاه 350 هزار دلار به بازیکنش می ‌دهد اما کل هزینه‌ های ما تا اینجا 350 هزار دلار نشده است.
وی در خصوص بازی نکردن فرشید پاداش در بازی مقابل پرسپولیس گفت: ما به خاطر پرداخت 80 میلیون ریال نمی ‌توانیم بازیکنانی را که جدید گرفته ‌ایم بازی دهیم و این یک خیانت در حق فوتبال مسجدسلیمان است.
مرزبان افزود: ما به شرکت‌های هواپیمایی و هتل ‌ها بدهی داریم از طرفی تا 10 روز آینده موعد پاس شدن چک ‌های بازیکنان است. این در حالی است که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از زندگی خودشان زده ‌اند اما کسانی که فکر می ‌کنند با سیاستی که دارند می ‌توانند تیم را سقوط دهند اشتباه می ‌کنند.
وی گفت: اینجا زمین تمرین نداریم و در این زمین هم بازی می ‌کنیم و هم تمرین . تیم پایه نداریم و مردم باید بدانند که اینجا مشکلات زیادی داریم. مردم اینجا به نوازش نیاز دارند نه اینکه پول آن ها را از اینجا ببرند و در شمال تهران با آن برج بسازند. شاید برخی از آنها دوست دارند که این تیم در لیگ دسته اول باشد تا آنها کارشان را راحت ‌تر انجام دهند اما من حتی اگر لازم باشد از زندگی ‌ام برای این تیم خرج می ‌کنم و اجازه نمی ‌دهم که تیم سقوط کند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اشاره ای به نام فردی که به اعتقاد وی نمی گذارد این تیم به موفقیت برسد نکرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است گفت: با چهار برد دیگر می توانیم بقا خود را در لیگ برتر صد درصد گارانتی کنیم. هفته گذشته نباید به فولاد می ‌باختیم و امروز هم تیم برتر میدان بودیم اما مشکل ضربه آخر داشتیم.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.