به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به مدارس در سالن 22 بهمن اهواز اظهار داشت: تلاش می کنیم شرایطی را در مدارس کم برخوردار مهیا کنیم تا دانش آموزان به راحتی به ورزش بپردازند.
وی با بیان این که ارائه خدمات و امکانات ورزشی در مدارس استان یکی از وظایف ما به شمار می رود گفت: 980 مدرسه در مناطق کم برخوردار استان داریم که سعی می کنیم تا پایان سال آینده تمام این مدارس را به امکانات ورزشی تجهیز کنیم.
استاندار خوزستان با بیان این که اولویت ما تامین زیرساخت های مورد نیاز ورزش استان است گفت : سرانه ورزش استان باید بسیار بیشتر شود، همچنین در حوزه ورزش بانوان ، استعدادهای خوبی داریم لذا انتظار می رود که امکانات ورزشی ابتدا در اختیار بانوان قرار گیرد چرا که آن ها مادران آینده این کشور هستند و سلامتی آنها اهمیت ویژه ای دارد.
شریعتی افزود : زمانی سرانه فضای ورزش آبی آموزش و پرورش استان صفر بود اما در طول چند سال اخیر برای راه اندازی هشت استخر در اهواز برنامه ریزی شد که اولین استخر افتتاح شده و یک استخر هم ظرف 10 روز آینده و یک استخر دیگر تا سه ماه آینده افتتاح می شود.
وی با بیان این که تمام مناطق آموزش و پرورش اهواز باید حداقل یک استخر جداگانه برای دانش آموزان دختر داشته باشند گفت: سرانه ورزش آبی استان برای دانش آموزان باید به تدریج بیشتر شود لذا تلاش می کنیم تا پایان سال آینده چهار استخر دیگر مختص بانوان راه اندازی کنیم.
به گزارش ایرنا از 400 مدرسه کم برخورداری که امروز به امکانات ورزشی تجهیز شدند ، 320 مدرسه از سوی استانداری و 80 مدرسه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به امکانات ورزشی مجهز شدند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.