به گزارش ایرنا کریم بوستانی عصر جمعه در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: بازی خوبی برابر نفت ارائه دادیم بود و موقعیت‌ های زیادی روی دروازه آنها خلق کردیم اما کم دقت بودیم و نتوانستیم پیروز میدان شویم.
وی با بیان این که از روی اشتباهات فردی گل خوردیم، گفت: در این دیدار می ‌توانستیم با سه یا چهار گل برنده شویم اما بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و این موضوع به ما آسیب می زند. بی شک هفته به هفته کار ما سخت‌ تر می ‌شود و اگر می ‌خواهیم در جدول بمانیم باید تلاش کنیم.
بوستانی با اشاره به این که همه بازی‌ ها برای تیم ما سخت هستند از طرفی دست ما روی نیمکت خالی است افزود: شرایط ما به گونه ای است که حتی یک بازیکن روی نیمکت کم داشتیم اما با این وجود امیدوارم در ادامه بهتر کار کنیم. تلاش می کنیم با تمرینات بیشتر خط حمله خود را تقویت کنیم و به گل برسیم.
وی در خصوص ضربه پنالتی از دست رفته برای تیمش گفت: پنالتی زن اول و دوم تیم ما میثم کریمی ‌و ایوب کلانتری است. کریمی همیشه پنالتی های خود را تبدیل به گل می‌ کرد اما در بازی امروز اینطور نشد. اگر دقیقه اول گل می ‌زدیم شرایط بهتری برای ما رقم می خورد.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: همیشه به این شکل بوده که در نیم فصل دوم دروازه ‌ها کوچکتر می ‌شود و همه تیم ها تلاش می‌ کنند تا گلی دریافت نکنند. نفت آبادان تیم خوب و قلدری است اما ما می ‌توانستیم برنده شویم و این بازی سکوی پرتاب‌ مان باشد اما اینطور نشد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان درهفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.