به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابرهیمی پور در خطبه دوم نماز جمعه آبادان اظهار داشت: ایران اسلامی دارای جوانان فعال، پرتلاش و فداکار است که می توانند کشور را حفظ کنند.
وی افزود: وجود انبوه جوانان انقلابی، فداکار و از جان گذشته در کشور که در تمام عرصه ها آماده و مهیا هستند و اگر احساس کنند به حضور آنها نیاز است، پا به عرصه میدان می گذارند.
خطیب جمعه آبادان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع علم و پژوهش نیز تاکید فراوانی داشته اند و برای توجه به این حوزه باید به مواردی از جمله ظرفیت علمی ایران در سایه اسلام در تاریخ توجه کرد و ایران در تاریخ خود در کنار کشورهای بزرگ در حوزه علمی و تمدنی بوده است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ولادت حضرت زهرا(س) را نیز تبریک گفت و افزود: ایشان برای پدر مهربان و ارزشمند خود بهترین فرزند، برای همسرشان بهترین و فداکارترین همسر و کامل ترین مادر برای فرزندان خود به ویژه حسنین بودند.
وی نامگذاری سالروز تولدحضرت زهرا (س) به عنوان روز زن را نیز گرامی داشت و گفت: در جامعه اسلامی ما مردان و زنان تحت تاثیر شخصیت مادر هستند زیرا مادر ستون فقرات تربیت در کانون گرم خانواده است.
امام جمعه آبادان با اشاره به گرانی قیمت ها در بازار گفت: قیمت ها با حقوق ها همخوانی ندارد، با قیمت های فعلی در بازار قشر پایین و حتی متوسط جامعه توانایی خرید را ندارند.
خطیب جمعه آبادان افزود: اگر بناست گرانی در بازار شکل گیرد باید شاهد افزایش حقوق در جامعه باشیم.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با تقدیر از آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آیت الله جزایری برای این استان زحمات زیادی چه در زمان مقابله با رژیم شاهنشاهی، مقابله با وهابیون، مقابله با فتنه گران و هشت سال دفاع مقدس کشیدند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.