به گزارش ایرنا در این آئین عضو هیات مدیره گروه صنایع کاغذپارس هفت تپه در سخنانی گفت :در هشت سال جنگ در حالی که کارخانجات تولیدی و صنعتی از جنگ در امان نماندند و مرتب مورد حمله میگ های عراقی قرار می گرفتند دو بار این کارخانه مورد حمله قرار گرفت و در مجموع جمعی از همکاران ما به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
ابوالفضل روغنی گفت افزود:خانواده های معظم شهیدان افتخارات فرد فرد ما ایرانی ها هستند و صبر و شکیبایی آنها سرمشق ما برای مقاومت هستند .ما هم باید در جنگ اقتصادی که دشمن علیه ما آغاز کرده صبر و استقامت را پیشه کنیم تا از این وضعیت خارج شویم .
امام جمعه شهرستان شوش نیز از شهدا به عنوان عزت ایرانی ها و عظمت ایران اسلامی یاد کرد و گفت : اگر ما این روزها یکی از قدرت های منطقه هستیم ؛ اگر بعد از چهل سال با آن همه جنگ و درگیری که دشمنان با ما داشتند سربلند هستیم و در کمال آرامش زندگی می کنیم به برکت خون شهداست .
حجت الاسلام سیدمحمد امام همچنین به جایگاه و منزلت مقام زن در جامعه اشاره کرد و خاطر نشان نمود : بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه و گاها در جبهه ها دوشادوش رزمندگان با دشمن جنگیدند و حماسه آفریدند.
وی ضمن اعلام حمایت از سرمایه گذارانی که قصد دارند در شوش سرمایه گذاری کنند گفت : از هر کجای کشور که قصد دارند در شهرستان شوش سرمایه گذاری کنند و برای چند نفر فرصت شغلی فراهم نمایند به گرمی استقبال می کنیم .
در این مراسم تعدادی از مسولان محلی ،سهام داران شرکت صنایع کاغذ پارس هفت تپه ،کارگران،خانواده معظم شهدا وایثارگران حضور داشتند.
پس از اجرای سرود،دکلمه و نوحه سرایی از 70 مادر وهمسر شهید که در دوران دفاع مقدس در شرکت کاغذ پارس هفت تپه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند تجلیل شد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.