به گزارش ایرنا محمد شریعتمداری روز پنجشنبه درجمع اهالی بخش فتح المبین شهرستان شوش با ابراز خوشحالی از وضعیت مطلوب بخش کشاورزی در این منطقه و استان خوزستان هستیم و تحقق طرح کشاورزی مقام معظم رهبری در دولت تدبیر و امید در استان خوزستان گفت:مصوبه ای که 16 سال پیش در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان تصویب و به دولت برای اجرا ابلاغ شده بود به بار نشست.
وی با بیان اینکه اجرای طرح انتقال آب و روش های نوین آبیاری، اجرای شبکه های 1و 2و 3 و4 آبیاری و به زیر کشت بردن اراضی حاصلخیر این استان با بهره گیری از روش های آبیاری در بخش فتح المبین شوش اجرا شده و یا در دست اجراست که نقش مهمی در توسعه اشتغال و کار آفرینی در این منطقه دارد.
شریعتمداری ادامه داد: امیدواریم این روند رو به رشد که از سفر مقام معظم رهبری به خوزستان آغاز شده و ادامه دارد را بتوانیم به کمال برسانیم و جهاد کشاورزی بتواند با همکاری بخش خصوصی اراضی بیشتری را تحت پوشش این طرح عظیم قرار دهد تا موجب اشتغال زایی و تولید محصولات بیشتری در استان خوزستان و شهرستان شوش شود.
استاندار خوزستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان وزیر تعاون را در سفر به بخش فتح المبین شوش همراهی کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه برای شرکت در نشست شورای اشتغال استان خوزستان و بررسی مشکلات حوزه تعاون روستایی و اشتغال فراگیر چند شهر این استان نظیر شوش، اندیمشک و مسجدسلیمان به این استان سفر کرد.
6068/7280
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.