به گزارش ایرنا بنا بر اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، سایت stadiumdb فهرست 27 ورزشگاه نامزد کسب عنوان بهترین ورزشگاه فوتبال جهان در سال 2018 میلادی را منتشر کرد که نام ورزشگاه اختصاصی فولاد در ردیف هفتم این فهرست قرار گرفته است.
این مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی که در شمال شرقی اهواز و در محل اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته، در زمینی به مساحت 22 هکتار و با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد تومان (بدون احتساب پارکینگ اختصاصی و جاده های دسترسی، استخر، زمین های تمرین و سالن تکنیک) بنا گردیده است.
از مشخصات و امکانات ورزشگاه فولاد می توان به دارا بودن سه زمین چمن طبیعی علاوه بر زمین اصلی ورزشگاه با ابعاد استاندارد برای تمرین، نور کافی جهت بهره برداری در شب، تدارک نور زمین اصلی به میزان 2400 لوکس نور، سرپوشیده بودن سطح تماشاگران، استخر سرپوشیده به مساحت سه هزار متر مربع جهت کمک به ریکاوری ورزشکاران پس از مسابقه، سالن سرپوشیده به مساحت 3900 مترمربع در مجموعه ورزشی جهت تمرین تکنیک های فوتبالی در هوای گرم خوزستان، جایگاه VIP ویژه میهمانان و شخصیت ها با امکانات مناسب و... اشاره نمود.
مهمترین ویژگی این ورزشگاه که آن را نسبت به سایر ورزشگاه های کشور متمایز نموده، حذف پیست تارتان (پیست دو) در کنار زمین است که این موضوع باعث می شود هواداران با فاصله کمی مسابقات فوتبال را تماشا نمایند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.