به گزارش ایرنا مدیران فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد اروند چهارشنبه در محل کار فاطمه ساجدی اصل همسر شهید مدافع حرم 'علی منیعات' حضور یافتند و با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید از مقام والای همسر این شهید مدافع حرم که در تاریخ 20 اسفند ماه سال 1393 در درگیری با تروریست ‌های تکفیری داعش به اسطوره ‌ای بی‌ بدیل تبدیل و به شهادت رسید تکریم به عمل آوردند.
در همین راستا، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند با حضور در خانه شهید 'محمدرضا عسکری فرد' یار جدا ناشدنی مسجد جامع خرمشهر نسبت به مادر و همسر این شهید مدافع حرم ادای احترام کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در این دیدار نقش شهدای مدافع حرم در حفظ کشور موثر دانست و گفت: امنیت امروز جامعه مرهون جانفشانی شهدای مدافع حرم بوده که با ایثار جان خود مردم ایران آسوده سر بر بالین می گذارند.
رضا مردانی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا پای انقلاب ایستاده اند گفت: این بزرگواران با شجاعت ،شهامت و استقامت جوانانی پرورش داده اند که امروز موجب افتخار جامعه هستند و این مرز و بوم به آنها می بالد.
شهید « علی منیعات » از مجاهدان جوان و بسیجی خرمشهر بود که با شهادتش در درگیری با تروریست ‌های داعش و بانثار خون خود در دفاع از حریم آل‌ الله بار دیگر یاد و خاطره شهدای خوزستان در آزادسازی خرمشهر را زنده کرد.
شهید مدافع حرم محمدرضا عسکری فرد متولد 24آبان ماه سال 1353 در خانواده‌ای مذهبی و اصیل خرمشهری دیده به جهان گشود،عسکری فرد در سال 74 و پس از سال‌ها فعالیت در بسیج به سپاه پاسداران پیوست و لباس پاسداری بر تن کرد محمدرضا عسکری فرد همواره با قرآن و مسجد جامع خرمشهر مانوس بود.
وی پس از سال‌ها تلاش و کوشش در راه سبک‌بالی برای دفاع از حریم حضرت زینب (س) به خیل عظیم مدافعان حرم پیوست سرانجام در سحرگاه دوازدهمین روز از ماه محرم سال 94 در سوریه به شهادت رسید.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.