به گزارش ایرنا شرکت ترکیش ایر در اهواز اعلام کرده که ارایه خدمات خود را از تاریخ 30 بهمن در خوزستان قطع می کند در حالی که گفته می شود این شرکت از چند پیش به مشتریان خدمات ارایه نمی کند.
به همین منظور نشست بررسی دلایل تصمیم شرکت ترکیش ایر در تعطیلی پروازهای اهواز به استانبول با حضور قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، رییس دفتر نظارت و بازرسی استانداری، مسئول دفتر ترکیش ایر در اهواز، مدیر فرودگاه بین المللی اهواز، عضو انجمن آژانس های استان و رابط هماهنگی آژانس های هواپیمایی خوزستان با سازمان هواپیمایی کشوری در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان تشکیل شد.
قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فعالیت این شرکت در خوزستان در زمینه رونق صنعت گردشگری در استان و ارایه خدمات مسافران سفرهای خارجی در خوزستان و همچنین ارزآوری بسیار تاثیر گذار است و تلاش داریم که دوباره این شرکت فعالیت خود را آغاز کند.
یداله مهرعلیزاده ادامه داد: این شرکت در اعزام مسافران به 97 کشور جهان فعالیت دارد و نبود این شرکت در خوزستان در حوزه مسافرت های خارجی خلا ایجاد می کند.
وی گفت: معاونت اقتصادی استانداری خوزستان برای راه اندازی فعالیت این شرکت در حال رایزنی است و امید است در آینده ای نزدیک دوباره شاهد فعالیت این شرکت در خوزستان باشیم.
مدیر مسئول دفتر ترکیش ایر اهواز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دفتر مرکزی ترکیش ایر در استانبول به چند دلیل پروازهای خود را از طریق فرودگاه اهواز تعطیل کرده است.
احمد ترسان افزود: از جمله این دلایل زیان انباشته 1.5 میلیون دلاری در سه سال گذشته بابت کاهش فروش بلیت در خوزستان به ویژه کاهش شدید فروش بلیت در6ماه گذشته است.
وی ادامه داد: با وجود بیش از 160شرکت و آژانس فروش بلیت در اهواز و خوزستان اما در زمینه همکاری برای فروش بلیت های این شرکت همکاری لازم را نداشتند.
ترسان آنچه که وی کم کاری در خصوص همکاری فرودگاه اهواز، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان و کشور، و اداره گذرنامه نامید و نیز کمبود فضای لازم رفاهی برای مشتریان و مسافران را موجب گرتن چنین تصمیم بیان کرد.
مقرر شد جلسه ای در تهران با رییس هواپیمایی کشور و نماینده ترکیش ایر در ایران برای بررسی و ارایه پیشنهادات جدید از سوی استانداری خوزستان برگزار شود.
به گفته معاون اقتصادی استانداری خوزستان شرکت های داخلی آمادگی انجام پروازهای جانشین شرکت ترکیش ایر به استانبول را دارند و مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش، خط پروازی استانبول - اهواز و برگشت، 25 اسفند سال 1393 با 2پرواز هفتگی از فرودگاه اهواز دایر شد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.