به گزارش ایرنا افشین قطبی روز یکشنبه در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه غدیر اهواز بیان کرد: به خاطر این پیروزی به هواداران تبریک می‌گویم هر چند اگر پنالتی ما گل می شد کارمان راحت تر بود و می توانستیم در نیمه دوم با خیال راحت تر بازی کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم تیم فولاد عقب نشینی کرد گفت: این موضوع طبیعی است و تیم حریف تلاش می کرد تا کار را به تساوی بکشاند؛ معتقدم بازیکنان ایرانی وقتی یک موقعیت مهم را از دست می‌ دهند دچار افت روحیه می‌ شوند؛ وقتی پنالتی ما گل نشد تیم حریف روحیه گرفت و تلاششان را برای گلزنی بیشتر کردند اما با این وجود توانستیم برنده شویم.
قطبی در خصوص میلاد بدرقه مدافع تیم خود بیان کرد: بدرقه در آخرین لحظه بازی را از دست داد؛ برنامه ما این بود که این بازیکن دفاع وسط باشد اما به دلیل مشکلات دانشگاه نتوانست برایمان بازی کند.
سرمربی فولاد در مورد عملکرد آرش افشین، گفت: اجازه بدهید در مورد بازیکنان به صورت شخصی صحبت نکنیم. هر بازیکنی ممکن است روز خوب و بد داشته باشد. ما پس از بازی در مورد بازیکنان با خودشان صحبت می‌ کنیم و فیلم بازی ها را آنالیز می‌ کنیم.
دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.