به گزارش ایرنا یوسف زمانی در آیین راه اندازی کارخانه سنگ شکن شوش گفت: طرح های عمران شهری شوش با اعتباری افزون بر 140 میلیارد ریال کنگ زنی و بهره برداری شده اند.
وی با اشاره به طرح هایی که امروز در شوش بهره برداری شدند، اظهار داشت: بازسازی کارخانه سنگ شکن شوش با توجه به تخریب پل ورودی این شهر و 130 هزار مترمکعب کوپال در دستور کار قرار گرفت.
شهردار شوش با بیان اینکه این کارخانه با همکاری شورای شهر و شهرداری شوش نوسازی شد، اضافه کرد: برای راه اندازی این سنگ شکن 12 دینام و بیش از 30 میلیارد ریال مصالح بنایی و آسفالت خریداری شده است.
وی گفت: مساحت و ظرفیت کارخانه سنگ شکن به ترتیب 2 هزار مترمربع و 150 تن در ساعت است و تمام نیاز شهرداری شوش در خصوص مصالح بنایی و آسفالت را تامین می کند.
زمانی یکی دیگر از طرح های بهره برداری شده در شوش را لوله گذاری زهکش ورودی جاده دزفول عنوان کرد و افزود: یکهزار و 700 متر برای پوشاندن این زهکش لوله گذاری شده است.
وی اظهار داشت: ساختمان مجتمع چند منظوره امام علی(ع)شهرداری به مساحت 230 متر و زیربنای 700 مترمربع در سه طبقه شامل سالن اجتماعات چند منظوره، 2 سوئیت پذیرایی و دفتر مدیریت شهری به بهره برداری رسید.
شهردار شوش افزود: زمین چمن مصنوعی کوی سلمان فارسی به مساحت یکهزارو100 مترمربع و زمین چمن مصنوعی جنب پارک عاشورا خیابان فتح المبین به مساحت یکهزار مترمربع نیز بهره برداری شدند.
وی با اشاره به کلنگ زنی زهکش بلوار جمهوری شوش به طول حدود 2 هزار متر گفت: زهکش ورودی جاده دزفول نیز به طول یکهزار و 700 متر لوله گذاری شد.
زمانی با بیان اینکه عملیات ساخت مجتمع رفاهی تفریحی خلیج فارس با سرمایه گذاری بخش خصوصی در 50هزار مترمربع آغاز شده است، افزود: این طرح برای 126 نفر به صورت مستقیم و برای 260 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می کند.
وی اضافه کرد: این طرح شامل لوله گذاری زهکش جاده شوش - اندیمشک، 55 باب مغازه به شکل سنتی و آبنما، پارکینگ، مسجد، سرویس بهداشتی و جایگاه CNG است.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.