به گزارش ایرنا منصور محمدی خباز روز چهارشنبه در جریان دیدار مسئول خبرگزاری ایرنا دفتر دزفول افزود: امنیت دزفول با هماهنگی نیروهای امنیتی و اقدامات انجام شده به بیش از 60 درصد رسیده است.
وی اظهار داشت: باندهای سرقت منازل دزفول که همه غیربومی بودند، دستگیر شدند که برخی از این دستگیری ها حین سرقت انجام شده است.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه اغلب سرقت از منازل از ساعت چهار تا 11 شب انجام می شود، افزود: سارقان معمولا به سراغ خانه هایی می روند که نکات ایمنی را رعایت نمی کنند.
وی روشن ماندن چراغ ها در طول روز، گذاشتن کارت های تبلیغاتی لای در و بررسی خشک بودن فاضلاب خروجی منازل را از روش های سارقان برای فهمیدن خالی بودن منازل دانست و گفت: 90 درصد سارقان برای جلوگیری از ثبت تصاویر بعد از سرقت از منازل آیفون های تصویری را نیز سرقت می کنند.
محمدی خباز با بیان اینکه هیچگونه سرقت منزل و طلاجات در هشت روز گذشته گزارش نشده است، افزود: گشت های انتظامی در تمام طول شبانه روز در سطح شهر فعال هستند تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

** برخورد جدی با مجرمان عاملی بازدارنده
دادستان عمومی و انقلاب دزفول برخورد قاطع با مجرمان را یک عامل بازدارنده برای جلوگیری از ارتکاب جرم دانست و بیان کرد: برخورد جدی با نزاع های دسته جمعی، چاقوکشی، مواد مخدر و سرقت ها در دستور کار قرار گرفته که نتیجه آن رسیدن دزفول به یک آرامش نسبی است.
وی درخصوص شرکت ورمی کمپوست زراعتکاران جنوب که حدود یکهزارو 500 شاکی دارد نیز گفت: دادگاه حقوقی برای این شرکت حکم ورشکستگی صادر کرده است که به رای دادگاه حقوقی اعتراض کرده ام.
محمدی خباز با بیان اینکه اعتراض بنده در حال رسیدگی است، افزود: محکوم این پرونده هنوز در زندان به سر می برد و آزاد نشده است.
وی از همکاری بسیج و نیروی انتظامی در ارتقای سطح امنیت شهرستان تقدیر کرد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.