به گزارش ایرنا کلینیک ویژه (تیپ 2 هزار) بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز به مساحت سه هزار و 200 مترمربع با اعتبار 59 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
این کلینیک دارای تخصص های اورولوژی، جراحی عمومی، داخلی، جراحی مغز واعصاب، بیهوشی، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب،جراحی پلاستیک، سرطان، گوارش و غدد است.
مرکز غربالگری سرطان بیمارستان گلستان اهواز به مساحت 700 مترمربع با 15 میلیاردریال دیگر پروژه درمانی بود که به بهره برداری رسید.
مرکز غربالگری سرطان برای غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان های شایع نظیر روده بزرگ، رحم و پستان از طریق واحدهای ماموگرافی، کولونو سکوپی وسونوگرافی انجام می شود.
این مرکز دارای فضاهای آموزشی وپژوهشی است.
مرکز مراقبت های ویژه داخلی بزرگسالان و کودکان (ICU) بیمارستان گلستان اهواز در مساحت 330 مترمربع و اعتبار 20 میلیارد ریال، و اورژانس بیمارستان گلستان اهواز در مساحت 2 هزار و 400مترمربع با اعتبار 35 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
مرکز مراقبت های ویژه داخلی بزرگسالان شامل 10 تخت مجهز مراقبت های ویژه ودستگاه های پیشرفته است.
طرح توسعه مجتمع اورژانس بزرگترین مجتمع اورژانس کشور در بیمارستان گلستان اهواز با اضافه شدن 2 هزار و400 مترمربع به فضای اورژانس فعلی است که به چهار هزار و800 مترمربع می رسد.
این مجتمع در مجموع شامل 70 تخت بستری، شامل اورژانس داخلی، اورژانس قلب و روانپزشکی است.
اورژانس استروک ( سکته حاد مغزی) براساس استاندارد وزارتی ودرفضای کاملا مجزا و زیر نظارت متخصصان نورولوژی انجام می گیرد.
' سعید نمکی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی مسایل و مشکلات درمانی و بهداشتی خوزستان عصر روز چهارشنبه وارد اهواز شد.
بهره برداری از چند پروژه درمانی و بهداشتی در اهواز، ماهشهر و سربندر و سفر به شهرستان آبادان از جمله برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به خوزستان است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.