سید عطاء اله سیادت روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از 15 پروژه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پروژه ها بالغ بر 142 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه در برداشته است.
وی گفت: بخش عمده ای این پروژه ها به حوزه مهندسی زراعی و عمران روستایی ، مجتمع کلاسی و کتابخانه ای اختصاص دارد.
وی افزود: آزمایشگاه گیاه پزشکی ، گلخانه باغبانی، کارگاه های میکانیک خاک و جوشکاری از دیگر پروژه هایی هستند که امروز با حضور قائم مقام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.
سیادت، همچنین از راه اندازی فیبر نوری این دانشگاه خبر و داد گفت: دفتر فنی و دانشکده منابع طبیعی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نیز بازسازی شدند.
وی ادامه داد:همچنین تعداد چهار پروژه مربوط به استخر سرپوشیده، اتاق تندرستی سرای دختران، اجرای پایلوت شیر و زمین چمن مصنوعی این دانشگاه در دست ساخت است.
بر اساس این گزارش، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان پس از «پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران»، دومین دانشگاه تخصصی کشاورزی در ایران است.
این دانشگاه که در شهرستان باوی در شمال اهواز واقع است ، یکی از مراکز عمده تحقیقات کشاورزی و دامپروری در منطقه جنوب کشور است، دارای 80 نفر عضو هیات علمی و 2هزار 480 نفر دانشجوی در حال تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است که در قالب 12گروه آموزشی به فعالیت‌ های علمی مشغول هستند.
باوی در سال 89 با تصویب دولت از شهرستان اهواز جدا، و به شهرستان مستقل تبدیل شد.
9931/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.