به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران پلیس آگاهی و سایر عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی طی سه روز گذشته ، 129 سارق حرفه ای را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 333 فقره انواع سرقت اعتراف کرده و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه آن ها کشف و تحویل مالباختگان شد.
وی تصریح کرد : این طرح به صورت مستمر در هر هفته اجرا شده و پلیس به سارقان و مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.
همچنین پیش از این سرهنگ محسن دالوند سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در 19 بهمن ماه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اهواز و دستگیری 77 متهم و کشف 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داده بود.

* فرد شرور توسط پلیس مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری فرد شروری با سابقه تیراندازی، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی تیراندازی یک شرور سابقه دار با سلاح شکاری که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان در مسجدسلیمان شد، تیم ویژه ای به منظور دستگیری وی تشکیل شد.
وی افزود: ماموران پلیس با اقدام اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه متهم را در یکی از نقاط حاشیه ای شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه با رعایت قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده چندین فقره سابقه سرقت، تیراندازی، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه غیر مجاز را در پرونده خود دارد.

**600 میلیون ریال کالای قاچاق در آبادان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:600 میلیون ریال برنج و جاروبرقی قاچاق توسط پلیس در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ سیدمحسن تقی زاده اظهار داشت:ماموران گیت آبادان به ماهشهر در بازرسی از سه دستگاه خودرو پراید تعداد30دستگاه جاروبرقی و از یکدستگاه خودرو نیسان تعداد 30 کیسه برنج خارجی کشف کردند.
وی ادامه افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و کالای قاچاق کشف شده نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه رانندگان خاطی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.
3015/7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.