به گزارش ایرنا تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس عصر روز یکشنبه از ساعت 15:15 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.
پیش از شروع بازی طبق قانون تنها 10 درصد از فضای ورزشگاه به هواداران تیم پرسپولیس تعلق گرفته بود اما ازدحام تماشاگران این تیم موجب شد که 10 درصد دیگر از صندلی های خالی ورزشگاه غدیر را به آن ها اختصاص دهند.
پیش از شروع بازی افشین قطبی که اولین بازی خانگی خود را به همراه تیم فولاد در لیگ هجدهم تجربه می کرد به شدت از سوی هواداران فولادی تشویق شد.
در دقیقه 25 بازی مهدی زبیدی برای اولین بار دروازه پرسپولیس را باز کرد همچنین در دقیقه 46 لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کرد، در ادامه کمال کامیابی نیا در دقیقه 85 تک گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.
در پایان نیمه اول بازی بیرانوند به شدت به سمت داور حمله ور شد که با کارت زرد مواجه شد، در ادامه سایر بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازبان تیمشان رفتند و از او حمایت کردند.
پس از اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داور، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به سمت بیرانوند و دیگر بازیکنان پرسپولیس رفت تا آن ها را آرام کند که با برخورد شدید بیرانوند مواجه شد، این موضوع اعتراض شدید هواداران فولادی را به همراه داشت.
به هنگام خروج داوران از زمین بازی در پایان نیمه اول، هواداران فولاد به سمت آن ها بطری آب پرتاب کردند که این موضوع از چشمان ناظر بازی دور نماند.
با وجود این که از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند.
برانکو ایوانکویچ و افشین قطبی سرمربیان 2 تیم، ایستاده از کنار زمین تیم های خود را هدایت می کردند.
وجود گرد و غبار زیاد روی شیشه های نصب شده در جایگاه خبرنگاران باعث شد که آن ها برای دیدن بازی با مشکل مواجه شوند.
چمن ورزشگاه غدیر اهواز با وجود بارندگی های اخیر بر خلاف نیم فصل اول از وضعیت مطلوبی برخوردار بود که مورد رضایت کادر فنی هر 2 تیم قرار گرفت.
صندلی های ورزشگاه غدیر که در حین بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم مسابقات شکسته شده بودند سرانجام با همت مسئولان ورزشگاه نصب شدند.
پس از سوت پایان بازی بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد داور بازی معترض بودند که کریم باقری مربی این تیم آن ها را به آرامش دعوت کرد.
استاندار خوزستان به همراه فرماندار اهواز، نماینده مجلس این شهرستان، مدیرعامل شرکت فولاد و مدیرکل ورزش و جوانان استان از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
پس از پایان بازی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به رختکن بازیکنان فولاد رفت و از آن ها تشکر کرد.
بازیکنان تیم فولاد به همراه کادر فنی پس از پایان بازی به سمت هواداران خود رفتند و شادی شان را با آن ها تقسیم کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی بود که محمدرضا منصوری و حمید سبحانی او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
در این دیدار فرزاد جعفری، لوسیانو پریرا، رضا میرزایی و میثم دورقی از تیم فولاد خوزستان و علیرضا بیرانوند، بشار رسن و احمد نورالهی بازیکنان تیم پرسپولیس از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 34 و 22 امتیاز در مکان های دوم و ششم رده بندی قرار گرفتند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.