به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی روز دوشنبه در مراسم راهپیمائی 22 بهمن ماه در آبادان اظهار داشت: 22 بهمن نماد وحدت ، همبستگی و نمایش انسجام ملی در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب است.
وی افزود: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل و نظام است.
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی تصریح کرد: انقلاب، استقلال و آزادی مردم هدیه ای از طرف خدا بود و نگهدار انقلاب اسلامی خداست.
وی افزود: هر یک از گزینه های دشمنان از جمله ترور، نفاق، نفوذ، جنگ نظامی و روانی و همچنین محاصره اقتصادی می تواند یک کشور را از پای درآورد، اما انقلاب اسلامی 40 سال است که با این گزینه ها دست و پنجه نرم می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به روند شکل گیری نظام و انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با بهره گیری از آموزه های دینی توانست فرهنگ غربی و قدرت سلطه گران را درکشور درهم بشکند و همین مساله باعث عصبانیت ابرقدرت های آن زمان و مستکبرین، غارتگران و استعمارگران شد.
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی افزود: انقلاب امام و مردم هیمنه ظلم را شکست و فرهنگ ایستادگی در برابر ابرقدرتها را به دنیا آموخت.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمن جوانان ما را در کردستان سر برید، در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان ما را در آتش سوزاندند ولی باز هم امت اسلامی با حضور گسترده خود در صحنه های حساس پشتوانه این نظام بوده است.
وی خطاب به مسئولان نظام گفت: مسئولان نظام باید خدمتگذار مردم ولایی ایران اسلامی باشند زیرا امت اسلامی مهمترین پشتوانه این نظام هستند.
حجت الاسلام والمسلمین شیرای با اشاره به توانمندی موشکی و نظامی ایران گفت: توان موشکی ایران سیلی محکمی به دشمن بود، ایران اسلامی در دریا آنقدر توانمند است که قادر است ناوهای جنگی آمریکا را در اقیانوس نیز غرق کند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم از منطقه احمد آباد تا مصلای جمعه برگزار شد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.